teşekkürler❤
Hayırlı bayramlar!🍬 Bayramınız nasıl geçiyor🌸?
teşekkürler❤

İyi bayramlar KS🍬🌸
İki gün çok yoğundu çok güzel ama yorucu geçti mutfaklarda akşam ettik bugün daha iyi sakin bir gün geçiriyorum hatta keyif yapıyorum desem yeridir aldım elime kahvemi sigaramı KS ye takılıyorum
Hayırlı bayramlar benim bayramım geçmiyor çünkü pek bir şey yapmıyorum. @deu-eziiqi-asuiua-e ama senin bayramın kutlu olsun umarım çok güzel geçiyordur iyi bayramlar 🌸🌸
Teşekkürler Barış💐💐
Cevap
10Cevap
Bu espriyi enişteme yaparak 500 kağıt kopardım. Nasıl geçsin mukemmel😅😅
Dbfjfbfjfn
Güzel geçiyor. Dün Adapazarı bugün İstanbul'daki akrabaları ziyaret ettik. Bol bol harçlık dağıtıyorum 🤣
Sadece 1 gün yoğun geçti. Bayramlar artık bayram gibi değil
Sizlere de lisede tanıştığım arkadaşla görüşüp gezmeye gideceğuk
iyi misafirler yeni gitti ordu ağırlar gibiydik 😂
Yani iyi denebilir. Hanımefendinin biri ile sohbet ediyorum her zamanki gibi 😄
çok güzel geçiyor dün tüm aile akraba arkadaş vs ziyaret ettik şimdi tatil yolundayız
Evde boş boş oturuyorum be senin nasıl
Güzel geçiyor.
Sıradan bir gün gibi bana
Hayırlı bayramlar evde geçiyor
İdare eder işte
Hayırlı bayramlar teşekkürler 🍫🍬
Bol misafirli..
Sakin ve huzurlu..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?