Annem bana yeterli harçlık vermediği için (haftada 50₺ veriliyordu) ben de kyk kredi almaya başladım. Ama haberleri yok öğrenseler çok kızarlar. Geçen sene almamı istemediler ne gerek var diye bu sene de habersiz aldım, mecbur kaldım. Yazın çalışayım dedim ne gerek var hanfendi marketlerde çalışacakmış, her istediğin olmuyor mu sanki dediler.
Özellikle annem elime para geçmesini istemiyor gibi geliyor. Kişisel ihtiyaçlarımı bile gideremiyorum. Tamam harçlık istemiyorum ama bari çalışmama izin ver.
Herneyse birkaç aydır kyk yatıyor. Fazla harcamam yok ama kendime kahve ve süt tozu almıştım, kişisel ihtiyacımı falan alıyorum. Onları görmüş babama diyor ki “buna para veriyorsun kendine kahve, cips falan alıyor” Babam da “yok vermiyorum” dedi. Annem de diyor ki “e nasıl alıyor bu o zaman” falan
Sonra babam şey dedi “okula giderken kartına para yüklesin diye vermiştim işte” dedi
Bir kere daha geçti bu konu. Noodle almıştım. Babam o zaman da pek vermiyordu harçlık. Annem söyleyince babam da sordu işte Nasıl alıyorsun dedi ben de baba aldığım şey 5 lira bi şey zaten demiştim de
DİKKATLERİNİ ÇEKİYOR GİBİ BABAM GÖRMESE DE ANNEM GÖRÜYOR İLLA EVDEKİ ÇÖPÜMÜ DIŞARI GİDERKEN ATAYIM DİYE SAKLIYORUM ONU BİLE BULUYOR
NE YAPMALIYIM
Özellikle annem elime para geçmesini istemiyor gibi geliyor. Kişisel ihtiyaçlarımı bile gideremiyorum. Tamam harçlık istemiyorum ama bari çalışmama izin ver.
Herneyse birkaç aydır kyk yatıyor. Fazla harcamam yok ama kendime kahve ve süt tozu almıştım, kişisel ihtiyacımı falan alıyorum. Onları görmüş babama diyor ki “buna para veriyorsun kendine kahve, cips falan alıyor” Babam da “yok vermiyorum” dedi. Annem de diyor ki “e nasıl alıyor bu o zaman” falan
Sonra babam şey dedi “okula giderken kartına para yüklesin diye vermiştim işte” dedi
Bir kere daha geçti bu konu. Noodle almıştım. Babam o zaman da pek vermiyordu harçlık. Annem söyleyince babam da sordu işte Nasıl alıyorsun dedi ben de baba aldığım şey 5 lira bi şey zaten demiştim de
DİKKATLERİNİ ÇEKİYOR GİBİ BABAM GÖRMESE DE ANNEM GÖRÜYOR İLLA EVDEKİ ÇÖPÜMÜ DIŞARI GİDERKEN ATAYIM DİYE SAKLIYORUM ONU BİLE BULUYOR
NE YAPMALIYIM
Güncellemeler
+1 yıl
Yok kartıma yüklemek için vermişti bu arada banka kartı vs değil. Onu belirtmemişim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence eve o tarz yiyecek sokma ve paranı kartta biriktirmeni tavsiye ederim çünkü belliki yarın başın belaya girse para vermeyecek annenler. Dikkat cekmemek en iyisi başka bir çözüm yok gibi.
Nadiren alıyorum ama almayayım mı o zaman
Çoğunluğu birikiyor kartta. Nakit olarak yanımda yok ve haklısın
Alma bence alsanda dışarda yiyip öyle gel , benim en çok sasirdigim şey annenin bu kadar pararsix kalmani istemesi oldu. Acaba paraya sahip olunca ne yapacağını düşünüyor da yapıyor bunu
İşte bana diyor ki para vermeye korkuyoruz ne yapıyorum ki ben parayla. Kötü alışkanlığım yok sigara falan hiç yani.
Okulda yemek yemeye bile param yoktu. Ya bu kadın bana kendi evimde yemek vermedi neden parasız kalmamı sorun etsin ki. Yeteri kadar ev işi yapmıyorum diye Tartışmıştık parmağımı kırdı, kolum alçıdaydı. Yemek yapmama izin vermedi Ocak kirleniyor diye. Bazen gizli gizli yerdim, az yesem de yendiğini anlardı, demediğini bırakmazdı. Bir ay boyunca aç kaldım param da yoktu dışardan alamıyordum ben de kyk aldım en son ama şimdi evde yemek yiyorum
Ne olursa olsun ailen , dolduramam seni oyuzden ama bence bunlar normal değil. Aç kalmani umursamiyor ki yaşında baya büyük küçük de değilsin. Resmen hak ihlali. Ben senin yerinde olsam bir şekilde çıkmaya calisirdim o evden dışarda çalışır kendine bakarsın. Ama dediğim gibi bu benim fikrim. Sen katılmak zorunda değilsin.
Emin ol ben de tek çıkış yolunun bu olduğunu düşünüyorum. Ama özel bir üniversitede babamın desteği sayesinde okuyorum. Annem ona da laf yapar gerçi, baba parasıyla okuyorsun diye ama sonuç itibariyle aileye bağlıyım. Bir sene sonra KPSS sınavı var başka bir ile çıkarsam bahanem olur ama bir yandan da okuduğum üniversitede yüksek lisansa başlama düşüncem var iki yol var önümde ve kafam çok karışık. Evden çıkmak istesem de minimum 3 sene gerekiyor.
Ozaman iyice düşün bunu sen. Dayanabiliceksen basla yüksek lisansa dayanamicaksan kpss yolunu dene. Senin dayanma gücüne bağlı tamamen
Evet haklısın, yorumun için çok teşekkür ediyorum 🌸
Hasta mı bunlar ya annen özellikle senin düşmanın mı bilemedim. Açıkça söyle kyk alıyorum sizi de ilgilendirmez diye gerekirse kavga et. Bi bk yapamazlar.
Annem benim düşmanım gibi ya. Şu an kart aldığımı söylersem iptal etmemi isterler bir sonraki sene. Onu yapamam yani ben 1-2 ay boyunca evde aç kaldığım zamanları bilirim. Bana yemek vermedi sırf yeteri kadar ev işi yapmadığım için. Üstelik parmağımı kırmıştı kolum alçıdaydı. Yemek yapmama da izin vermiyordu Ocak kirleniyor diye. Yani kesinlikle para olmasın elimde derdi bu, ben bunu anladım. O yüzden saklı olması gerek. Mezun olduktan sonra zaten söylerim anlarlar hatalarını ben de rahatça öderim borcumu
Annenle bu konuyu konuş, neden rahatsızsın para kazanmak istememden ve harcamamdan de
İstediğim şeyleri almamı istemiyor
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!