çok üzücü bir durum, ben de deprem bölgesindeki şehirlerden birisindenim aslen, ama yaşamıyordum orada.. şükür ki yakınlarım zarar görmedi ama şehir ciddi şekilde yara aldı.. bir kez daha yaptığımız işleri layıkıyla yapıyor olmanın ne kadar önemli olması gerektiği ortaya çıktı.. ders alınır mı bu olanlardan, umarım öyle olur.. bayramlar zehir olmaz insanlarımıza 🙏
Kesinlikle öyle mezarlar ağıt bir anne hem kızını damadini 3 torununu .. hemde oğlunu gelinini 4 torununu depremde kaybetti akraba düşünün ne kadar ağır bir tablo tek tek isimlerini sayıyor hepsini hanginize yanayim diye ve dahaa niceleri
Rabbin mekanlarını cennet etsin lakin bu vebalde iktidarın, müteahhitlerin ve işyeri sahiplerinin boynuna. Biri imar affı verir, biri malzemeden çalar biri dükkanı iyi görünsün diye kolon keser. Ondan sonra takdiri ilahi diyerek vicdanımızi rahatlatmaya çalışıyoruz... Olmaz öyle şey herkes hesap vermeli
Hepsi katil benim gözümde tamam allahin afeti ecel ama tedbir alinsaydi daha sağlam binalar yapilsaydi bu kadar ölen olmazdı sağlam yapılan binalar neden yikilmadi catlamadi mesela
Katil zaten. Alkol içersin direksiyona geçer birine çarpar öldürürsün sonrada takdiri ilahi demek ne kadar abes ise bunların da bi farkı yok bu durumdan
ALLAH'ın izni olmadıkça Hiç kimseye ölmek yoktur O vadesiyle yazılmış bir yazıdır Kim dünya nimetini isterse Ondan kendisine veririz Kimde ahiret nimetini isterse Ona da ondan veririz Hiç kuşkusuz ki biz şükredenleri ödüllendireceğiz (Ali İmran Sûresi 145)
Bizde ailemizin yanında olmaya çalışıyoruz. Evet yaşamadık ama akrabalarım bunu yaşadı. Dağıldılar hepsi. Onlara manevi olarak destek çıkmaya çalışıyorum.
öncelikle tekrardan çok geçmiş olsun hepimizde ne kadar derin yara bıraksada.. sizin yaşadığınız çok farklı.. inşallah her şey normale döner iyi bayramlar..
Bir fotoğrafa ne kadar uzun bakılırsa o kadar bakılıyor bu fotoğraflara. Bunlar çok şey anlatıyor. İnşallah biran önce normale dönülür, Allah sizlere sabır versin gerçekten zor bir durum
Rabbim sabırlar versin yakınlarını kaybeden ve bu olayı yaşayıp hisseden herkese inşallah kötü bir olay inşallah birdaha bu ve benzeri olaylar yaşamayız…
Bu arada özür dilerim bayram dediğiniz şey biz küçükken yeni kıyafetler alıp geceden giyip uyuduğumuzda sabahını erkenden kalkıp kalabalıkla buluştuğumuz günmüydü? şu an o bayramlar yok ve birdaha gelmeyecek…