Kaybettiklerimizi nasıl unuturuz?

Anne , baba , abla , abi , niye gittiniz bayramda çok yalnıdım anne baba herkes evlatlarına sarıldı abla abi herkes kardeşleri ile bayramlaştı ben ise sizin mezarınızda toprağınıza sarıldım halbuki bizde böyle mutluyduk şimdi dünyadaki en mutsuz kişi benim canım ailem benide yanınıza alırmısınız mutluluğumuza orada devam edelim😭😔😔

Güncellemeler
+1 yıl
Gidişinizle ruhumu öldürdünüz bedenim dünyada kaldı..
Güncellemeler
+1 yıl
Ablamla kıyafet kavgası yapardık halbuki ne değersiz şeylermiş keşke olsa da bütün kıyafetlerim onun olsaydı keşke yanımda olsaydı herşeyini yapardım 😭😭keşke gelen tekrar abla keşke gelsen beraber dertleşsek uzanıp yıldızları izlesek abla 😔
Kaybettiklerimizi nasıl unuturuz?
Cevapla