Bayram da elini öpeceginiz büyükleriniz yaşıyor mu?

Benim yaşamıyor 😔her bayramda içimde bir burukluk var her bayramda bir yanım yıkık sadece bayram da da değil herzaman 😔 anne babam öleli çok oldu ve onların bir saniye olsun unutmadım 😔 rabbim benim anne babama da tüm ölmüşlerimize rahmet eylesin inşallah mekanları cennet olsun 😔 mezarlarına gidip bayramlaşıyorum bende, deprem de üzerine tuz bıber oldu burukluğun onca insan bayramı göremedi 😔 inanın tüm dünya bir araya gelse bir anne babanın kesip attığı bir tırnak olmaz, onun için size tek tavsiyem yaşarken kıymetlerin bilin yarın çok geç olabilir 🥲 içimi siz dostlarıma dökmek geldi içimden.

Hayırlı bayramlar dilerim 🌺

Bayram da elini öpeceginiz büyükleriniz yaşıyor mu?
Cevapla