3-5 yaş büyük bile olsa ilk kutlamayı, mesaj atmayı ya da aramayı siz yapar mısınız?


Hatrı olana evet, 4 5 sene önce ramazan bayramında teyzelerimi tek tek aradım 3 teyzem var en uykucu olanı bile 9.30 da telefonuma cevap verdi 3. numaralıyı aradım bu saatte bayram mı kutlanır dedi evli 3 çocuklu kadınsın sen kocanı namaza da mı göndermedin o an bozuntuya vermedim ama daha da asla aramam bayram için onu dedim bir tek onu aramıyorum artık.
Cevap
21Cevap
Kimseyi kutlamıyorum çünkü o kadar yakınım yok.
O ne demek evlerine gidip gün boyu servis ve bulaşık ile harap oldum. Tırnaklarım bile büzüştü
O da eksik kalsın mado et kesmek kadınlara ait olmamalı zaten sjxjsj
Moral bozucu cümleler kurmayalım bayram bayram lütfen 😂😂
Ay hayal ettim de cidden kötüsünnnnn😭
Geçmiş olsun ablan kesene kadar sen neredeydin acaba diyesi geliyor insanınnnn
Mesaj atarım sadece. Benden büyük olanlardan önce atmaya çalışıyorum genelde.
Evet kutluyorum öğretmenlerimin bile 😂 iyi bayramlar 😊
bize gelenler ile bayramlaştım sonra kankilerim ile görüntülü bayramlaştım 😃 akşama da büyüklerimize gideriz 😃
Vefat edenler bir o kadar oldu ama kalanlar genelde bayramda arayarak bayramlarını kutluyorum tabii ki
Abim 1 yaş büyük elini opmeye egilirim bayramlarda ama o öptürmez her büyüğe saygı gostermem saygı hak edene gosterilir.
Büyükler hürmet saygı görmeyi severler. Mesaj atmayı samimi bulmuyorum telefon ederim veya hiç.
Kutlamak istediklerimi kutlarım, kutlamak isteyen de benimkini kutlar. Sadəcə sevgi duyduğum insanlarla muhatap oluyorum kısaca.
Sadece annemin kutlarım.
Geriye kalanlara telefondan mesaj atarım..
Çünkü benim bayramım geçti artık.
Elbette. Etrafımda büyük kalmadı neredeyse ama komşuları falan es geçmem.
Bi kaç bayramdır hevesim yok yapmıyorum içimden gelmiyor
Elbette kutlarım bu özel günlerin kıymetini bilmek lazım.
Kutlarım yolda gördüğüm herkesin bayramını kutlarım genelde
Telefonla aramayı sevmiyorum hiç hoşlanmıyorum fakat ziyarete gider bayram kutlarım.
Tandiklarimin çoğunu sevmiyorum o yüzden hayır. Biz kötüyüz aynen sfsfst
Kimsenin umurunda değilim onlar da benim umurumda değiller.
Tabi kutlarım. Tuhaf bir soru olmuş bence. Ama kutlamayı abartmam, sadece konuştuğum insanların bayramını kutlarım.
Görünce denk gelirse kutlarız ama bizim ülkede pekte yaygın değil bu bayram, bugünün bayram olduğunu sosyal medyada öğrendim😄
Ben 3 yildir 2&3 arkadasim disinda kimsenin bayramini kutlamiyorum.
Kimseye yazmam. Annem dışında da kimseninkini kutlamam
3-5 yaş büyükse önemsemem de, teyzem dayım vs kutlarım tabi.
Kutlarim bayram mesaji attim benden bùyùk kuzenlerime amca dayi teyze falan onlari da aksan ararim iyi bayramlar
Evet kutlarım. Hatta sevdiğim küçüklerimin bayramını bile onlardan önce kutlarım
Hayır istemiyorum nadir insanlarınkini kutlarım
banane ya kimsenin kutlamam
Ararım sorarım çekinmem
Ay olarak büyük olanın bile bayramını kutlarım
Evet kutlarım tabiki..
Tabiki kutlanmaz mı hiç
Kimseyi aramam ailem dışında
3,5 yaş büyük birini öyle aramam o arasın
Kutlarım ama para vermiyorlar
Artık kutlamıyorum. Aramıyorum bile
heralde yani
Kutlarım tabii ki
Evet ben yaparım
Öyle şeylerim yok
Tabiiiii
Tabii
Yokk
Evet kutlarim
Bayramın amacı bu
Evet
Evet tabi ki de
Kutlarım
kutlamam
Tabi ki kutlarım ☺️
Yo kutlamam.
Evet Bayram bir başka 😊
evet tabiki el öpmek gerekir harclik verirler
Kutlarim
Yok bea yaşlandık.
Kutlamadım daha hiç
Evet kutlarım.
Tabi
Evet kutlarım.
Elbette 🥰
Evet.
Ayağımı opsunler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?