Bugün abimle konuşurken abim bir tane mezarda şekerle karışık paraların dizili olduğun söyledi bir an düşündük lan dedik bizde sahte parayla mı yapsak şahlansa babaannem ama günah olur sanki yazık kadının kemikleri sızlar sizce ayıp olur mu baba tarafının tepkisini çok merak ediyorum da
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ruhu size musallat olur
Ay töbe de kıyamaz babannem bize hem kötü mü herkes mezara bakar dua falan ederler
Dene gör. Onun öteki taraftaki halini kimse bilmiyor. Ayrıca belki o değilde başka mahluklar gelir size
Ay töbe de vazgeçtim
Yok ya yap, altı üstü ölmüş ceset olmuş. Hem zaten hiç doğaüstü olay yaşanmıyor. Öyle ölüp gideceğiz. Bir dene ya bişey olmaz.
Aslında yarın bayram geleb giden tıklım tıklım olur babannemin mezarı yolun yanında çok kalabalık oluyor büyükşehride olduğu için mezar dikkat çeker insanlar başına üşüşür ve ekstra dua alır babannem
Bunun yerine mezarın etrafına Led ışık döşe. Alay eder gibi sahte para felan olursa, ne bileyim gece yüzü çürümüş gözleri oyulmuş etleri dökülmüş olarak uykuna girer. Beni rahatsız ettin ben de seni edeceğim der belli mi olur
Gerçek para koyuyorlarmış ama bizde olmadığı için sahte dedik olmadı 300 tl falan hep 5 tlye çeviririz öyle dizeriz çoluk çocuk alır sevinir dua ederler kadına
Kanka yap valla yap.
Sevap olur dimi
Sjsjsjsj sjsj
Bu kadar çok çalıştırma beynini
Tamam
😂😂🤦
Offf buna fena güldüm ya 😂 yapmayın boş ver
Kanka ciddiydim ama ayıp olur kadına ya rahat uyusun yazık
Yazık tabi ölenin arkasından yapılmaz öyle şeyler mezardan çıkıp yanına almasın sonra sizi
Yok yapamayız zaten ufak bir fikridi abim başka birisi şeker ve para dizmiş diyince denesek mi lan acaba dedik
Aslında mezar dikkat çekerdi herkes başına toplanırdı ve ekstra dua alırdı babannem
Yapman guzum yapman qspwmxosdn
Gönül isterdi ki gerçek para koyalım ama öğrenciyiz mümkün değil bu arada harbiden gerçek param olsaydı koyardım sevap olurdu millet alırdı parayı dua ederlerdi sonra
Plandaki tek sıkıntı hala gerçekleşmemiş olması olarak yorumladım
İçinde kalıcaksa yapsın😂
😂😂😂
Oha kanka
Olmaz dimi salk abim olur dedide
Yok fikir çok güzel olduğu için oha dedim de 😂😂😂😂
Jajajajfjkvn
Şaka şaka ya yok olmaz. Tamam baba tarafları zaten şaşmaz problemli de babanne iyi biri miydii
Ama kötüyse hala fikri çok destekliyorum ya jfjejgnengjegkrjgkrkg
Baba tarafını demek ki çoğunluk sevmiyor ne kadar da güzel 😂 ama harbiden de sevilmiyor ya
Babannem annemle yengeme çok çektirmiş ama iyiymiş arada mesela en çok büyük abimi severmiş hala diğer kuzenim ayrımcılık yapardı anneannem der ha bide bu fikri ortaya attığım ortanca abimi hiç sevmezmiş abim kefeb parasını falan çalarmış zaten kadının hatta cenazesinde balkondan aşağıya millete ayran püskürtmüştü abimin ipiyle kuyuya inilmez abim çok değişik
Allah affetsin sevilecek neleri var ya jgjenfnegnejgkrjgjrjgktyk
Büyü fitne fücur hasetlik yalan dolan daha sayayım mıı
Hayır bir de sorun şu ki uzun ömürlü oluyorlar 😂😂😂
Babannen annenle yengene çok çektirmiş demekk. Şey kanka yanlış anlamazsan adres atar mısın
Şu sahte dolarlardan ben de atayım da sizin adrese
@oylesineeeebiriiii çok doğru çookkk
Tövbeler olsun nasıl oluyor anlamıyorumm
İnsanın sevmediği ot burnunun dibinde bitiyor
Ama yinede seviyorum rahmetliyi hiç görmedim ama belki cennetliktir bilemem ( Ankara karşıyaka mezarlığı)
Başınız sağolsun
@öylesineeeebiriiii heh çok doğru bu daaaa. Offf arefe arefe iyi kin kusası varmış herkesinn
Tabii belki öyle de olabilir Allah bilir
Harbiden kime sorsan akrabalarıyla bir derdi var
Cidden öylee. Ama her yerde böyle insanlar da dolu yani şimdiii
Maalesef
Arkadaşlar bir anda kısır gününe döndü burası. İyi hepimiz bir stres attık güzel oldu jfjejfjengnrgnrngkr
Bu arada soran kankam fikir güzel aslında ama yine de siz bilirsiniz yaniii jgjejgnrngnrgnrjgkrkg
Stres attık tabi ama ben akrabaların yüzüne de vuruyorum bazen ufaktan hayatta dayanamam😂
Ooofff o böyle ondan sonra surata mal mal bakıp kalıyorlar yaa allaahh
Çok hoşuma gidiyor 😂
Xxjkckcnc ayıp olur ama olmadı dolar çok olur ama 300 tlyi falan 5er tl yapsam 60 tane 5 tl olur bunu dizsem caddede zaten mezarı herkes görür alır dua eder babanneme ama herkesin almadan önce baba tarafının görmesi lazım
+ ∞ atayım ben şunaa. Bayılıyorum o şeye bayılıyorumm 😂😂
Jfjsjfndnfengnengnrngjdjfjdkg kanka sahte para olmayacak mı zateenn ruhumuz bonkörrr
Sahte dolarlardan olsun ki ekstra şey olsun yanii
Sahteyle karışık gerçek koyasam kim anlar üste gerçek alta sahte üfff
Bir de diyordun ki başta "olmaz dimi salk abim olur dedide" jgejngennghgnrngndnfjrnfnrjf kankaa o kadar hoşuna gitmiş ki bu fikir yazışından anladım yaa
Varmış senin de içinde varmıışşş jfjdnfenngrngnrnjfjf
@öylesineeeebiriiii bir de şey çok keyifli bozulunca böyle başka birine lafa geçmeleri filan
Günah olmasa hemen şimdi yaparım ama günah biride babannem sonuçta rahat uyusun yazık
🫢🫢 doğru jfjengrjfjrfjrjgnrjgkrkgk neyse neyse akşam birer papatya çayı içip sakinleriz
Öylesinebiriiii de birazcık çok azcık gerilmiş baba tarafı konularınaa
Sen ne diyorsun nefret kusuyorum
Ooooofffff jgjejghgnnegnejgnrngnrngjfjfjg
Şuraya yazarken bile senin hışmından elim yandıı
Şaka Maka bir yana da neden herkes baba tarafına karşı böyle acaba ya
Baba tarafına olması gereken maksimum sevgi bu olmalı zaten ya
Ama şimdi ne varsa onlarda var yani cidden
Abimde sevmezdi çok ya hatta bu babannemin kefen parasını çalarmış sürekli (yaşı 7-8 falan bu arara abim tam bir fırıldak hala öyle) 5 yaşında bakkaldan kola çalmış 2,5 litrelik gelmiş yazık kadın ödemek zorunda kalmış, kadın öldü pide parasıyla gidip telefon almış kendine, aşağıda taziyeye gelen amcalara ayran püskürtmüş tek babanneme yapmıyordu herkese öyleydi abim mesela dedem o kadar naif ve kibar bir adam ki anlatamam İstanbul üni ilahiyat fakültesi mezunu imamdı zaten her neyse birgün abimide götürmüş bayram namazına 5 yaşındaymış tabi abim abimin arkası açılınca millet gülmüş imamın torununa bak diye abimdr mikrofonu alıp herkese küfür etmiş o naif kibar dedemin bike asabını bozmuş
Gülenler de haketmişş jfjdnfengnengnngmrjgfmgkfjg imamın toruna bak diye gülmeselermiş onlarda
Sahura mehter marşıyla uyandırıyor beni, alt komşulardan nefret ettiği için balkondan aşağıya hoparlörü uzatıp dombra, ırmağının akışına ölürüm Türkiyem, istiklal marşı, İzmir marşı, mehter vs açıyordu bir ara eşek ya ayrıca çok zeki elektrikler yokken bile tv çalıştırabiliyor deli gibi semtte herkesin kapalı bizim tvde masterchef açık oluyor
Abin babanneni çok sevdiğinden ölümü yakıştıramadığı için çalmıştır kefen parasını bence
Jfjdjgfjdfjsnfnengnengnrnfnengnengengjejgnengnenjdjefjejgjejgkrkgkr
Kesinlikle çok doğru öylesinebiriii
Abin maşallah pırıl pırıl pırlanta mübarekkkk 🥰🥰😊
@öylesineeeebiriiii kesinlikle o yüzden çalmıştır ya iyidir yoksa salk abim
İnşallah kadın musallat olmaz bile kııız burada hepimizi günaha soktun ayol 😂😂😂
Jdengnejdjejfengnrkgkrkgkrkg Allahım ben gülmedim hep bunlar güldürdü yaptı gördün
@öylesineeeebiriiii günaha mı girdik of ya ben seviyorum babannemi abime uydum valla yazık kadına hem yarın gitcem yanına nasıl bakacağım yoksa
Aklına bunların hepsi gelince oluşan pişmanlık hissii
boş ver ciddiye alma bu kadar manyak olursun harbiden😂 sen içini ferah tut
Abime uyup öbür dünyamı yakacaktım az kalsın zaten abim hep kötü yola sürüklüyor beni bak yine geçmişte yaptıkları aklıma geldi psikolejim bozuldu
Abin evlatlık olabilir mi 😂
Abin sana ufak şakalar yapmış olabilir ya geçmişte ne olacakkk Allah allaahhh
öylesinebiriii bir anda programın seyri değişti onu soruncaa
Biraz değişik oldu
Öylesine biri ile tatlı sert programına hepiniz hoş geldiniz sevgili seyirciler ve ekran başındakiler
Bence evlatlık
hoş geldiniz efenim
Jfjdjgjejgrngnrjgjrgkrjgkrkgjrkg evet yayınımıza soranın durumu ile başlıyoruzz. Soran x yaşında abisinin kendi öz abisi olup olmadığını merak ediyor. Değilse de gerçek abisine ulaşmak istiyor
Hangi ilden bağlanıyoruz efendim yayınaa
Çalı muhabbeti vardı ya o geldi aklıma şimdi bak😂😂
@öylesineeeebiriiii Ankaradan möge abla
😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂 kafayı yiyorum ya
Bende valla 😂😂😂 konu nasıl buraya geldi ya
Möge ablan kurban olsun sana😂
Bir anda olduuuuu soran adlı izleyicimizin abisinin evlatlık olduğunu hal hareket yapısının kendisi ile uygun olmadığını söylemesi sonucu
Yayınımız başladıı jgejngengnengndjgkejgkfg