Ekilmekten korktuğum için kimseyle buluşamıyorum?

Merhabalar. Öncelikle beni üzen bir olaydan bahsedeyim. Geçenlerde çok yakın olduğumuzu düşündüğüm bir arkadaşım beni ekti. Buluşacağımız mekana gittim bir kahve aldım ve onunla oturmak için yer tuttum. Süslendim güzel güzel giyindim. Mekanda beklerken birden bana "işim çıktı gelmiyorum" yazdı. Normalde asla böyle biri değildi ama oldu işte... Sonra ben neden diye sordum kötü bir şey mi yaptım falan dedim. O da yok dedi. Gerçekten kötü bir şey de yapmadım yani. Neyse sadede geliyim. şu an okuldan bir arkadasim buluşalım dedi ben de korktuğum için hayır dedim ve sonra baska bir arkadaş ile de bulusamadım. Yani bildiğiniz kimseyle buluşamıyorum. Ancak işim düşerse biriyle denk gelirim.. Bu problem ne zaman biter. Bunu nasıl atlatırım daha doğrusu atlatabilir miyim? Ekildiginizde ne hissediyorsunuz napıyorsunuz.

Ekilmekten korktuğum için kimseyle buluşamıyorum?
Cevapla