Böyle terbiyesiz komşunuz olsa ne yapardınız?

Komşumuz bütün gece ses yapıyor. Geçen sene taşındılar ev sahibine söyledik onları aradı. Sonra 2-3 ay ses yapmadılar. Sonrasında sürekli ses yapmaya başladılar artık ev sahibine söylesek bile adam pek ilgilenmiyor ev satıcaz dediler 6-7 ay oldu haber yok sözde satıcaklardı tüm apartmanı. Az önce de akrabaları geldi bayram diye bu saatte ses yapıyorlar. Çok sinir oldum çıksa gitsem laf söylesem kavga çıkıcak 😤😤 Ne çok terbiyesiz insanlar bunlar beddua da etmekte istemiyorum. Bütün gün duymamak için tv nin sesini açıyorum çok. Bir de uzman çavuş olucaklar karı koca yüzsüzler 😤😤

Böyle terbiyesiz komşunuz olsa ne yapardınız?
Cevapla