Gerçi sizde de çık büyük yetki yok. Sadece soru ve yorum kaldırıyorsunuz. İş adminlerde bitiyor da daha ofisi olmayan bir siteden çok üst düzey şeyler bekleyemeyiz zaten yeterince kısıtlama getirmişler. Daha gazla yaparlarsa üye kaybederler ve saha cok batarlar
Siteyi yenilemeleri lazim daha kullanılabilir düzgün vir site grafikler vesaire degismeli. Bunlar icinde bütce lazimdir eminim. Ofisi dahi bulunmayan bi siteden olmaz bunlar
Şey kafasında biriydi bu arada bana bir sey olmaz birisine beni tanımazsan kaybedeceğin çok şey var ancak tanırsan da kaybedeceğin şeyler olacaktır yazmış. Sanırsınız bulunmaz hint kumaşı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Şu anime ppli olansa pedo çıktı o biri ifşaladı sonra kapatrı sanırım hesabı
Oha kim?
Sen hangi üyesin merak ettim bi sana yazabilir miyim
Pedofili değildi yaa
Onun sen olduğunu biliyorum
Nerden biliyorsun olmadığını
Hayor ben değilim sen kimsin
Yaş aralığından tahmin ettim :)) o sensin biliyorum
Çıkar mısın gizliden
Sen kimsin
Hayır ben o değilim
Ömer sensin biliyorum uzatma daha fazla
İfşalamandığını nereden biliyorsun desuyonee nin? Komik olma çık gizliden
Madem değilsin 2 dk gizliden çıkar mısın
Bi iki pembeli ile ve bi arkadaşla konuştum sitede bir çok olaydan haberim var o pedo
Ilk sen çık
Olm gizli sorunca çıkılmıyor
@Kamboçyagülü adım al yaz
Ben onun bu siteden gittiğini düşünmüyorum. Hesabını kapattı sadece
Oda sensin
@Kamboçyagülü
Soruyu beğendim ben değilim ve evet gitmedi diyolar
Sen nereden tanıyorsun onu?
Başka kim gitmedi diyor
Bir araştırıp bana yazar mısın
Bu sitede bir çok kizla konuşmuş. Gerçekten garip birisi
O saIak tüm modları engelliyordu
Ama bi kaç arkadaşa da yavşamıştı ordan biliyorum
Ne zaman yaptı bu çirkinliği
Kimliğini saklar ya o napcaksın ki onu
Resmen habire onunla iğrenç şeyler duyuyorum ya. Bu arada benim sayemde hesabını kapattı
Yazın yapıyodu
Ne yaptın da kapandı kii
Başka me duydun dkdnd
Çok problemli birisi. Bilmiyorum ara sıra aklıma geliyor böyle şeylere inanırım. Kesin beni düşündüğü için aklıma geliyor
En son başka birisi gibi yapıp mesaj atarak bayağı öfke kustum. O da dayanamadı ve kapattı
Evet problemlii olduğuu kesin
Zaten yazın onu yaptıklarından şikayet edeceğimi söylemiştim. Ondan sonra benden çok korktu ve evet edecektim
Bence başka bir nedenden de kapatmış olabilir pedo mevzusu vs
Ne yapmıştı
Önüne gelene yavşıyor zaten sapık o
Ne mi yaptı anlatayım bak çocuk önce kızları kendine bağlıyor ve sonra sert davranıp üzüyor. Kendine bağlıyor bu şekilde cidden hasta
Ben ondan daha deliyim ve gidip şikayet edeceğimi hatta avukatıma yazdıklarını ekran görüntüsünü attım. Altına yaptı
Kusura bakma ama sanırım sen moderatörsün. Bu tarz üyeleri daha cok takip etmeniz lazım sitenin kalitesini düsürüyor
Evet sapık olduğu kesin
Zevk anlayışı bi garip onun ya
Adminler ilgilenmiyo hiç
Animeci ve ayak seven birisi olup akıl sağlığı normal olan birini görmedim zaten ben
Gerçi sizde de çık büyük yetki yok. Sadece soru ve yorum kaldırıyorsunuz. İş adminlerde bitiyor da daha ofisi olmayan bir siteden çok üst düzey şeyler bekleyemeyiz zaten yeterince kısıtlama getirmişler. Daha gazla yaparlarsa üye kaybederler ve saha cok batarlar
Hahha ben dee alayı aynı kasa bunların
Buluşmak falan istedi mi hiç senle
Siteyi yenilemeleri lazim daha kullanılabilir düzgün vir site grafikler vesaire degismeli. Bunlar icinde bütce lazimdir eminim. Ofisi dahi bulunmayan bi siteden olmaz bunlar
Ya bide bu engellediği için göremiyorduk ne yaptıklarını o yüzden adminlerin el atması gerekiyordu
İstemedi ben de çok şey yapmadım zaten
Site eskiden daha güzeldi
O nerde yaşıyordu ki bunarada
Evet ya
Bana aydında yaşadığını söyledi. Arkeoloji okuyormus
26 yaşında ve kirada
Oturuyor
Belki bulabiliriz
Kullanıcısının profil baglantısı duruyor mu hesap kapanmis ama
Yalandır muhtemelen ya sen nerde yaşıyorsun
Aydında arkeoloji bölümü olan tek üni aydın Adnan Menderes üniversitesi var. Adı da Ömer bence bulmak zor değildir
Adı dışında başka neleri biliyordun
Zannetmiyorum ilk tanistimiz zamanlar demisti. Hatta açtığım sahte hesaba da aynı şeyleri dedi
İşte babası ile annesi ayrı ablası var başka cok aman aman bilgim yok genelde asosyal biri
Tüm gün mastürbasyon ve po*** izlediğini biliyorum
Doğum tarihi burç vs bar mı
Doğum günü Haziran ayıydı
Hentai izliyordur o kfkddm
Yıl da 1996 27 yaşına girecekti
Kaç Haziran
Bulabilirim ben bunu 😄
Oha ciddi mi
Bir dakika. Biz onunla tanistigimiz günden 2 gün öncesiydi
Ciddiyimm
13 ya da 15 i olmasi lazim
Bakmak lazım
Cidden bulabilir misin?
Arkadaşa da soriim buluruz muhtemelrn
Yok 15 değil
14 de deildir
12 13 ya da 7-8 dene tek tek
Uğraşmak ve kim olduğunu bilmek istiyorum dhfjdkf
Yardımcı olabilirsen çok sevinirim
Arkadaşlara soriim olurum tabii
Njdjjd belki de yalan demiş olabilir tüm bilgileri xd
Çok sagol valla hahah 🙏
Ahha ne demek yaa
Yani bilmiyorum ama pek zannetmiyorum yalanın arkasına sıgınmazdı pek ama belkide sıgınmıstır insanlara güven olmaz
Onun bir arkadaşını tanıyorum. Ona sorabiliriz. Bayağı yakınlardı
İnan sığınmış olma ihtimali var kdkd
Junİchi kızın adı
Aaa onla yakın mıydıı dkdkd o kız nişanlıydı
😃😃😃
Evet arkadaslardı
Bu sapık arkadaşın gag hesabı da vardı. Onu da benim sayemde kapattı
O kız başkasından hoşlanıyordu burda😄
Adam_West idi adı
Ömer bu ne beklenir. Önüne gelene yazam sapığın teki
Adam_west family guy'da vardı😄 junşchi de zonguldaktaydı
Aynen ya gitmesi iyi oldu
Bshsjağdpakdoağeğqpdlqğfğ kahkaha attim
Yine de sevdim iste ya
Şey kafasında biriydi bu arada bana bir sey olmaz birisine beni tanımazsan kaybedeceğin çok şey var ancak tanırsan da kaybedeceğin şeyler olacaktır yazmış. Sanırsınız bulunmaz hint kumaşı.
O yüzden yalan söylememiştir diye düşünüyorum
Yaa nesini sevdin şu pedonun😄 boş ver onuu sana başka manyak buluruz aynı ilden dmddn
Ya ego kasıyo 😄
Ben aydında yaşamıyorum
Ve ilişki istemiyorum amerikaya gidicem artık orada düzgün efendisini bulurum diye düşünüyorum
Nerde yaşıyorsun
İstanbul
Ben de gitmek istiyorum ya
Ben de istanbuldayım dmdnsns
Neresi
Bostancı ( kadıköy) ya sen
Git derim. Ben tarih bile aldım görüşme icin vize ve pasaport vesaire. Gidicem buradan
Ooo süpersin ha
Ya*
Uzak sayılır kartaldayım
İstemiyorum burayı sırf insanları yüzünden gdicem
Çok da uzak değil ya sahilyolundan 15-20 dk mdmkdd
Ben de ırkçısı oldum insanının
Öyle diyorsan peki 😃
Kaç yaşındasın?
Öyle öyle :D yakın
26yım
Pedo ile aynısın 🤣
Ahaha aynen😄😄 ya sen
20
2002 mi 2003 mü
Biraz duygusal bosluktayim ondanda Ömer’e taktim sanirim. Ama sürekli düşünen birisi ve sıkıldım bundan
02
Neyse dostum sana iyi akşamlar benim gitmem lazım
Bence de ondan olabilir ama takma ya onu sana ömer mi yok dmdnd oyalancak şeyler yok mu çık gez kafanı dağıtt
Tamamdır iyi akşamlar
Sanırım ömeri buldum
Değilmiş xd