Evlenmek, aile kurmak bir başarı mıdır? Yuva kurmak gerekli bir şey midir?

Neden evlenmeyen insanlara "yazık, evde kalmış, evlenememiş , tek başına" şeklinde bakılıyor. Ben çok karşılaşıyorum böyle kafada olanlara. İnsanın evlenmesi ve aile kurması bir başarı mıdır? Sizce neden yuva kurmak çoğu zaman hayat amacı gibi görüldü insanlar tarfından?
Güncellemeler
+1 yıl
Birçok kişinin benimle aynı fikirde olması çok hoş. Toplumun saçma sapan dayatmalarından tamamen arınmamız dileğiyle. 🖤🖤
Evlenmek, aile kurmak bir başarı mıdır? Yuva kurmak gerekli bir şey midir?
Cevapla