Çok pişmanım arkadaşım vefat etti ne yapabilirim?

Yakın erkek arkadaşım benden hoşlanıyordu ama ben ona hep kötü davrandım. Homofobik biri değilim ama ona karşı öyleydim. Çocuğu severdim ama hep kötü davranırdım. Terslerdim. Bana fazla ilgi gösterdi bu benim hoşuma giderdi ama fazlaya kaçacak diye hep korkardım ve gene kötü davranırdım. Bir keresinde ben bi olsam senle mi çıkarım etrafımda çok daha iyi erkekler varken demiştim. Buna gözleri dolmuştu ama asla bana belli ettirmemişti. Sürekli onu eleştirdim ama bana asla o kötü davranmazdı. Bazen kafasını karıştırmak için ona ilgi gösterirdim. Bazı geceler arardım konuşurduk. Bazen de buluşurduk iyi geçinirdik o zaman bazen kendimi sorgulardım acaba bende mi öyleyim diye ama öyle değilim. Benden hoşlandığını bildiğim halde hep salağaa yattım. Onu kıracak şeyler söyledim. En sonunda da ortak kız arkadaşımla flörtleştim onun gözü önünde. 2 hafta önce arkadaşımız vefat etti. Ben bunu nasıl atlatacağım bu vicdan azabını? Yardım edin çok pişmanım. Ölüm nedeni trafik kazası

Çok pişmanım arkadaşım vefat etti ne yapabilirim?
Cevapla