Eşime boşanma davası açtım ama sevdiğini pişman olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?

Bana Tokat attı bende tam herşeyimi topladım kapıdan çıkarken özür dilerim dedi. Kabul etmedim özrünü evden ayrıldım. Dava açtım ama peşimi bırakmıyor sürekli pişman olduğunu dile getiriyor. Ne yapmalıyım sizce? Bir kere elini kaldırirsa devamı gelir mi Emin olamıyorum 😔😔 (Çocuk yok bu arada)
Eşime boşanma davası açtım ama sevdiğini pişman olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla