Ben bir müslüman olarak şunu anlamıyorum peki nedir o şey?

Ateist olup bir bakteriden evrimleştiğini anlayabiliyorum

Deist olup dinlerin insanların çıkardığını da anlıyorum

Abi satanist olup Gözünün gördüğü görmediği aklının aldığı almadığı şu kâinatı zerre atomu kadar yaratan Allah'a ve hatta şeytanı da yaratmış Allah'a , şeytanı efendi kabul edip Allah'a kafa tutmak nedir ya
Aklım almıyor bu nasıl isyan neye isyan
Sen kime isyan ediyon derdin ne senin
Tövbe haşa şeytanla bir olup Allah'ı yenilmek mi acaba bu nasıl bir kafadır
Allah'ım yarabbim
Ben bir müslüman olarak şunu anlamıyorum peki nedir o şey?
Cevapla