Bi kaö günlük sevgilimin ablasına kalmaya gidiyoruz tanışmaya
Yanımda ne almalıyım, hediye ne götürülür (küçük bi kızları var), ne konuşmalı ne konuşmamalı kafam yandı yardım edin arkadaşlar
Yanımda ne almalıyım, hediye ne götürülür (küçük bi kızları var), ne konuşmalı ne konuşmamalı kafam yandı yardım edin arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence tatlı yap kendin önü götür çocuğu düşünme boş ver fazla konuşmamaya gayret et yerli yersiz sorarlarsa cevap ver sohbet et tabiki
Uzun yol ama ya 😕
bir kızın daha tanımadığı insanlara ev aşısı alması kadsr mantıksız bir şey yok. Bir tatlınyeyerli olur ayrıca nesne kalmaya gidiyorsun?
Yersiz bence hediye falan samimiyetten sonra düşünülücek şey sen tanışmaya gidiyosun
Yani öyle de olabilir ama ilk kez olduğu için
Ilk kez diye zaten saçma geldi. O gün tanışmaya yemeğe gidiyorsun o kadar , bir şey almanı gerektirecek samimiyet yok ortada. Biraz netlik o samimiyet olmalı ki yapacağın incelik de samimi yerinde olsun. Bilmiyorum bu benim düşüncem sen bilirsin tabi. Mesela sevgilin size tanışmaya gelse alması gereken en fazla kuru pasta olmalı öyle süs eşyası vs gereksiz saçma kalırdı ki kızın bunu alması çok daha saçma olur
Ama o günlük ve bayrama denk geliyor ya o nedenle :/
Ne diyim ki farklı açıdan bakıyoruz 😂 benim fikrim bu. Uzun süreli ilişkin olur annesini ablasını tanırsın sonra içinden gelir atıyorum gezerken cici bir toka görürsün ablasının çocuğuna alırsın. Ya da evlerine yemeğe gidiceksindir kurabiye yapıyım dersin veya kaynanana fincan takimi alırsın gibi gibi bence bunlar tamamen samimiyet gerektiren şeyler onun haricinde hiçbir yere yakışmıyor. Öyle incelik olsun ilk kez tanışmaya gidicem yok bayram falan diye yapılacak şeyler değil hiçbiri ben böyle bakıyorum önce karşındakiler kim neci bilmek lazim aynı şekilde onlar da seni güzelce tanısın ki incelik yapacaksın ama yersiz gereksiz yere sırf yapmak için değil yerinde karşındakine samimiyetle yapıcaksın fark bu ilişkim olsaydı da bu yönde bakardım
Hmm teşekkür ederim fikrin için mantıklı da geliyor
Bisey götürmene gerek yok ama götürmek istiyorsan küçük bi kutu cikolata ve bir buket cicek yeterli.
Idnwks çikolata olur
Bi kaç günde ne ara tanışma safhasına geldin bea
ya ne bi. Kaç günü aylar oldu ldöwlsöww
Sorduğun soruya bi bak istersen
birkaç günlük kalmaya gidiyorux diye anladım ben?
Sevgilimin ablasına birkaç günlüğüne kalmaya gidiyoruz deseydi daha iyi anlaşılırdı
Sorry anladın işte 😅🥲
Al bir çiçek pasta 🎂 tamam işte
Hediyelik minik süs esyası
Mesela ne olabilir
Biblo olabilir
Olabilir teşekkür ederim
Ne demekkk
cicek al ince dawranis