Arkadaşlar bugün şu olay başıma geldi; Ben İşitme engelli insanım. İnsanları sadece ama sadece Bağırınca duyabiliyorum. Bugünde şu olay başıma geldi; Dondurmacıya gitmiştik Külahlı dondurma yemek için, Neyse sonra yani ilk başta Pembe renk dondurmayı beğendim adamda meğersem "O dondurma şu an satışta değil, Satışta olanlar Vanilyalı ile Mavi olan (ismini unuttum Sakızlı herhalde Emin değilim ama Şimdi yalan da olmasın)" diyormuş. Ben anlamadım ağzını oynatmasından ve el kol hareketlerinden anladım dedim "Satışta değil herhalde" Sonra bu seferde Turuncu olana dadandım sonra Adam Gene "Hanım Efendi satışta değiller, Satışta olanları söyledim, Beni duymuyor musunuz?" Demiş, Annem anlattı. Ben gene anlamamışım Bu seferde Yeşil olanı seçtim büyük bir iştahla O adam da Allah'ın laneti onun üzerinde olsun, Cennet yüzü görmesin, Allah Belasını versin Bana bağırarak "Hanım Efendi, O dondurmalar satışta değil dedim! Anlamanız mı kıt? Ö*ürlü müsünüz?" Dedi bende bunu duydum ve Başladım ağlamaya ve sadece dediğim tek şey "Abi ben sizi duymuyorum. Ben sağırım kusura bakmayın" dedim ve Gri olan işitme cihazımı gösterdim inansın diye. Adam da Mahcup olmuş bir şekilde "Özür dilerim" Demiş Yanımdaki Anneme. Olay aynı böyle yaşandı Arkadaşlar. Ne diyorsunuz? Daha doğrusu Ne düşünüyorsunuz? Bu arada İşitme Engelli olduğum için bana Merak ettiğiniz bir soruyu da sorabilirsiniz.
İşte bu zihniyetsizler yüzünden ülke gelişmiyor 😡
Bilseydi ona göre davranırdı. Sende başta söyleseydin İşitme engelli olduğunu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar