Erkekler hep güçlü olmak mı zorunda?

Bu akşam bizim evdeki bir durumu farkettim. Oturdum çuvaldızı kendime batırdım. Ben en son çocuğum. 2 abim var. Babam bana sağolsun çok özenli davranır. Küçük oldugumdan mıdır, yoksa kız olduğumdan mıdır bilemiyorum. Onca senedir daha bir kere ismimle seslendiğini hatırlamam. Hep bebeğim, çiçeğim vs. Konuşur. Ama abilerime baya baya zorba davrandığını fark ettim. Git lan ekmek al, şunu yap, bunu yap vs. Hep emir kipiyle konuşuyor onlara. Küçüklüğümüzü hatırlıyorum. Bana , ne istersen onu oku, ben arkandayım derdi, hâlâ da aynısını söylüyor. Abilerime, doğru düzgün bir şey okuyun. Ben ölür giderim Eliniz ekmek tutsun derdi. Erkek çocuğu alınmaz, üzülmez diye mi düşünüyorlar, yoksa kız çocuğu sevgisini abartmaktan mı oluyor bilemedim. Gereksiz bir yük değil mi bu
Erkekler hep güçlü olmak mı zorunda?
Cevapla