Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?

Bunu okuyan herkes lütfen iyi kötü görüş yazabilir mi. 8 yıllık süren bir dostum vardı adı eylül ve dop dolu 8 yıldı bizim için taki bu seneye kadar anladım ki onun için sahteymiş neyse birden bana soğuk yapmaya başladı videolar atıyorum ya görüldü ya kısa kısa cevaplar ya da random atıp geçiyor asla kendisi atmıyor ben yazmadan yazmıyor neyse ben artık üzülmeye başladım söyledim konuştuk işte niye böyle dedim işte sende yazmıyorsun bende yazmıyorum ondan böyle dedi halbuki hep yazıyorum erkek arkadaşım var işte benim çağırıyorum yok onlasın sürekli ama öyle bir şey yok asla ben çağırıyorum genelde zaten neyse işte konuştuk hallettim buluşalım dedim ben ayarladım yine buluştuk işte bir olay oldu ve normal hani aşırı kötü değiş tekrar buluşmadan sonra bu sefer ne yazdı ne sordu ne gönderi kas katı kesildi neyse anladım bugün iite çağırdım bize bir ara gelirim dedi bende arrık rahatsız oldum dedim ne oluyor falan bana yazdığı şeyleri atıcam sizce ne yapmalıyım üzülüyorum bu duruma başka dostum yok onun var ondan dolayı olduğunu düşünüyorum 2 yıldır dostu var ve çok samimi oldukar iki yılda beni dışladı
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Arkadaşlar sizce ne yapmam gerekiyor yardım edin?
Cevapla