Bunu okuyan herkes lütfen iyi kötü görüş yazabilir mi. 8 yıllık süren bir dostum vardı adı eylül ve dop dolu 8 yıldı bizim için taki bu seneye kadar anladım ki onun için sahteymiş neyse birden bana soğuk yapmaya başladı videolar atıyorum ya görüldü ya kısa kısa cevaplar ya da random atıp geçiyor asla kendisi atmıyor ben yazmadan yazmıyor neyse ben artık üzülmeye başladım söyledim konuştuk işte niye böyle dedim işte sende yazmıyorsun bende yazmıyorum ondan böyle dedi halbuki hep yazıyorum erkek arkadaşım var işte benim çağırıyorum yok onlasın sürekli ama öyle bir şey yok asla ben çağırıyorum genelde zaten neyse işte konuştuk hallettim buluşalım dedim ben ayarladım yine buluştuk işte bir olay oldu ve normal hani aşırı kötü değiş tekrar buluşmadan sonra bu sefer ne yazdı ne sordu ne gönderi kas katı kesildi neyse anladım bugün iite çağırdım bize bir ara gelirim dedi bende arrık rahatsız oldum dedim ne oluyor falan bana yazdığı şeyleri atıcam sizce ne yapmalıyım üzülüyorum bu duruma başka dostum yok onun var ondan dolayı olduğunu düşünüyorum 2 yıldır dostu var ve çok samimi oldukar iki yılda beni dışladı
Öncelikle üzüldüğünüzü anlıyorum ve bu durum gerçekten zor olabilir. Arkadaşlık ilişkilerinde bazen insanlar değişebilir veya farklı yollar izleyebilirler. Eylül'ün davranışları sizi üzmüş olabilir, ancak ne yazık ki bu tür durumlar bazen kaçınılmaz olabilir.
Öncelikle Eylül ile açık bir şekilde konuşmanızı öneririm. Onunla neden böyle davrandığını ve sizin için önemli olduğunu belirtebilirsiniz. Belki de onun da bazı endişeleri veya sorunları vardır. İyi bir iletişim kurarak sorunları ele alabilirsiniz.
Ancak, bu durumda ne yapmanız gerektiği sizin kararınız. Eğer Eylül ile konuştuğunuzda onun değişmeye niyeti yoksa ve size karşı ilgisiz olduğunu hissediyorsanız, kendinize zarar vermeden arkadaşlığı sonlandırmak da bir seçenek olabilir. Zor olsa da, hayatınızda size iyi gelen insanlarla birlikte olmak önemlidir. Ayrıca, tek dostunuz Eylül değil. Belki de yeni insanlarla tanışarak yeni arkadaşlıklar kurabilirsiniz.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet kurduk artık yanında kendimi dışlanmış gibi hissediyorum ikinci planda gibi hissediyorum diyor ama o kadar bahaneki o kadar saçmaki kendimi unutup o iyi olsun diye gülümsüyorum ilgileniyorum sürekli ama bahane artık
Soran
+1 yıl
Başka dostum yok bir tane daha arkadaşım var onlada 3,5 günde bir konuşuyoruz çalıştığı için ve aynı şehirde değiliz
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Biterse bitsin bırak benimde altı yıllık dost sandığım çok sevdiğim kişi meğer arkamdan ne işler çevirmiş beni kullanmış ve ben değersiz hissettiren herkesi sildim attım şu an hiç arkadaşım yok kafam rahat o zaman canım çok yandı insan kabullenmek istemiyor ben çok ağlamıştım çünkü ben kolay kolay kimseyle samimi olamam bağlanınca kopması zor oluyor dost bildiğim düşmanmis meğer boş ver ilerde anlarsın sekiz yıl az değil ama buraya kadar demeyi bilmelisin yeni kişilere şans ver
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok haklısın karakterimiz çok benziyor ama ben çok hassasım çok üzüldüm yani bahaneden başka bir şey değil ben dost olamıyorum kimseyle çok utangacım ve insanlara güvenmekte çok zorlanıyorum
Bazı şeyler bitince biter ustelememek gerek, dostluk değilmiş böyle kolay bitmez bence bahaneler uydurmaya çalışmış ama olmamış nedenler yok zaten bırak akışına çizsin hayatini sen sus ve izle. Emin ol gelicek sonradan anlayacak değerini ama geç olacak
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Valla o kadar değişik biri ki şimdi yeni dostu var ve showdan çok hoşlanır kendisi hep fotoğraf çekilmek ister hazırllanup ortam yapmak ister neyse önceden böyle değildi işte yeni dostunun iphone 11 var hep fotoğraf çekiliyor sürekli her hafta buluşuyorlar yazık yani asıl dışlanan benim
Soran
+1 yıl
Bide basit olmuyor çok üzüldüm yani bahaneler üretti değer bilip gelecek biri değil asla kendisi
Soran
+1 yıl
O kadar kötü kalpli yani öyle demem istemem ama yaptığı saygısız bir de arkamdan konuşmuş onları öğrenmeme rağmen dostluğuma devam ettim