Bu alttaki olay sizin başınıza gelse ne yaparsınız?

Erkek arkadaşıma şakasına "Ölsen umrumda olmazsın, Ölsene sen ya niye yaşıyon?, hala yaşıyon mu?, Öl bence merak etme öldüğün zaman kimse seni özlemicek" tarzı şeyler dedim. Ve bir a*tal gibi, dalga geçer gibi güldüm. O da güldü o anlık bir sorun yok sanmıştım. Ben gidince unutur sanmıştım. Ama mevzu öyle olmadı, Ben gittikten sonra canım Erkek arkadaşım ağlaya ağlaya bileklerini kesmiş. Bağırarak ağlamış. Canı çok yanmış. Sonra o gün apar topar hastaneye gidip hem serum takmışlar, serum bittikten sonra Kola beyaz bir şey takarlarya yara bandı Beyaz Bant gibi ismini unuttum. Ondan takmışlar. Dünde onu yolda gördüm. Yüzüme bile bakmadı. Önüne baktı kolunda da o Beyaz sargı bezi vardı. Sol kolunda. Onu karnına koymuş masum masum o Koyu kahve saçlarınıda şekil yapmış on Ela gözleriyle bana bile bakmadı. Ben dışında herkese baktı arkasına bile döndü ama bana bakmadı. Beni görmüş belli ki benim fark etmediğim bir vakit görmüş, Ama bana bakmadı. Kesin o lafları söylediğim için küstü bana. Ne yapmalıyım? Özür dilemeyi düşünüyorum tekrar barışmak istiyorum. Sizce Özür dilemeli miyim?, Siz olsanız özür diler miydiniz ne yapardınız?
Bu alttaki olay sizin başınıza gelse ne yaparsınız?
Cevapla