Her alanda dezavantajlıyım ve hakkımı asla helal etmiyorum?

Bir eşcinsel erkek olarak kendimi bu ülkede hiç güvende hissetmiyorum. İşyerinde istersem bütün işi yapayım yine de suçlu benim. Kendini bir halt sanan karaktersiz patronların işten çıkarmasına bile bahane olabiliyor benim kimliğim. Evet arkadaşlar boş yere eşcinsel olduğun için cehenneme gideceksin demeyin çünkü zaten cehennemi yaşatıyorsunuz bize bu dünyada hepiniz. Birkaç sayılı yer dışında eşcinsellere yaşam hakkı verilmiyor bu ülkede farkında mısınız? Ama şahsen ben haklarımı savunmaktan vazgeçmeyeceğim. İstediğiniz kadar görmezden gelin, dışlayın gerçeklerin üstünü kapatamazsınız.

Bize bir hayat borçlusunuz farkında mısınız?

Her alanda dezavantajlıyım ve hakkımı asla helal etmiyorum?
Cevapla