
Evet, veririm.
Hayır, vermem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben evimde sigara içmelerine izin vermem balkon varsa olur ama evin için de sigara içildiği zaman genel de koku uzun süre çıkmaz eşyalara da sinebilir. zaten izin vermemin nedeni de balkoda olması açık hava olması ve benim de sigara içiyor olmam. zaten aslında sigara sevmiyorum sadece bağımlı olduğum için içmeyi seviyorum o kadar bir kişi eğer evim de ya da arabam da ya da bulunduğum ortam da sürekli sigara içmiyorsa benim açımdan sorun yoktur. zaten balkon da içilr sigara da evin için de içilmez. bende birine misafirliğe gittiğim zaman önce sorarım ve izin alırım izin verirse içerim.
Ben evimde sigara içiyorum içilmesine izin de izin veriyorum evinde sigara hassasiyeti gösteren insanların da evine girmiyorum evime de gelmelerine izin vermiyorum
Ben de istemem bulunduğun ortamda sigara içilmesine ama iki senenin içerisinde mecburen alışmak zorunda kaldım eşim de içtiği için dışarıda iç derim evin içinde içer
En azından uzak der böyle ben de izin vermiyorum ama
Hatta bir duman sende al der de ben sevmiyorum
Birkaç kere denedim olmadı ben onu sevmedim nede o beni sevdi
İyi ki de sevmemişiz birbirimizi Allah benden uzak tutsun
Bir daha denemeyin lütfen.
Maalesef o imkansız şu an babasıyla yaşadığı evde oturuyoruz
Babası da evde iciyor yani ben balkonu aç diyorlar ben üşüyorum Hava soğuk Ne yapayım diyorum Mutfak televizyon hepsi bir arada her şeyi batıyor işte sigara dumanından
Içenden çok içmeyen zarar gördüğü için dene dedi de arada bir duman alırsan Pasif içici olmazsın dedi ama ne yapayım olmuyor işte
Hiç mantıklı değil. Bu durumda içersen daha zararlı olur tabiki de.
Evet öyle ama o benden çok içiyor içen kişi onlar ama Yolda yürürken nefes daralan benim ciğerlerim nedense onlardan daha çok dolu Benimki sanki ben içiyorum
Çünkü Doktora gider gitmez Doktor dedi ki sigara mı içiyorsun dedi
Yani sigara içilen ortamda bulunduğum için pasif içicilikten zarar görüyorum
Buna rağmen evde içmeye devam ediyorlar üstelik.
Sadece ben olsam neyse ama arada eşimin annesi torunları geliyo onlar pek takmiyo
Eşimin annesine de aynı rahatsızlık çıkmış o zaman da pek takmamışlar yani
çok takmıyorlar ileride de hasta olunca çürüksünüz derler
Derler. : (
😔😔
İzin vermiyorum. Ama dün ben evde yokken oğlum ve arkadaşları evimi duman altı yapmış ve uyardım benim evimde sigara içilmiyor diye...
Mutfakta izin veriyorum.
Benim başıma gelse çok sinirlenirdim.
Cevap
5Cevap
Hayır, ben içmiyorum evde sigara, arabada içilmesine de karşıyım. Balkona çıkıyorum her seferinde, onları da oraya davet ederim
İşlerine geliyorsa...
şakam yok izin almadan denerse balkona git demem kovarım direkt
En doğrusunu yapmış olursun. Keşke ben de böyle yapabilecek biri olsam.
haddini aşanın kalemi kırılır
Vermem balkonda dışarıda içebilir evin içinde olmaz
Kesinlikle. 👍
Sigara kokusundan nefret eden biri olarak hayır kesinlikle izin vermem
Nefesimi tıkadığı ve kokusunda rahatsız olduğum için izin vermezdim.
İzin vermese de içecek zaten sormazlarki içe bilirmiyim diye
Pardon da izin vermesem nasıl içecek?
Harbi terbiyesizmişler. Yine de söylemeyi deneyin bence.
Sadece ve sadece balkonda içebilir
Teşekkürler : )
Rica ederim
Balkonda içebilir sadece
: ) 🌹 teşekkürler cevap için.
İzin vermem ama balkonda falan içer isterse.
En iyisi.
Vermem en uyuz olduğum konu
Sonuna kadar haklısın.
Eye.
W...
İçebilir. Evim oldukça büyük kış bahçesinde de içebilir salonda da.
Duruma göre degisir
Sana kim soracak ki evde
diyelim diyorum yani. kendi evimde
Kendi evinde içirtme Zaten.
içirtmem ben asla ama bazı durumlarda değişebilir
Değişmemeli. Sınırını çizip o sınırı koruyacaksın.
kafama silah dayadı o zaman napim
Şehadet getir
Bı sigara uğruna olim mi a q
Ölme
Sadece balkonda
Bence de.
Sigaraya hayır🚭
Sigaraya hayıra evet.
👏👏👏
balkona çıkarak içer
Aynen öyle. 👍👍👍
Vermeyiz
Aynen.👍
mutfakta içebilir
Kesinlikle içemez. Ya balkona ya da dışarıya...
Evet veriirim bende içiyirum sirun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?