Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?

Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?
Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?
Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?
Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?

Çok sayıda evimiz var bunları uygun ve ucuz fiyata kiraya veriyoruz. Fakat kiracıların çoğu problemli çıkıyor. Fotolarını koyduğum bu eve birçok kiracı girip çıktı ve evi felaket yıpratmışlar. Bu evi tutan son kiracı da birkaç ay önce çıktı ve babam eve beni yerleştirdi. Kiracılar evi resmen mahvetmişler. İlk fotoda parkelerin üstüne su dökmüşler ve parkeler kabarıp kararmış. 2. ve 3. fotolarda parkeleri fena çizmişler ve parkelere çentik atmışlar. 4. fotoda da sol taraftaki camı kırıp çatlatmışlar ve camı değiştirmek yerine de kırılan yerin üstüne bant koymuşlar.

Geçen yıl kirayı en son 1500'e çıkarmıştık. Geçen yıl bu fiyata daire arasan bulamazsın yani iyilik olsun diye hep ucuz fiyattan kiraya verdik kiracılara hep iyi davrandık. Ben naptım da bunu hak ettim. Bu saydıklarım kiracıların yaptıklarının küçük bir kısmı. Evlerini ucuza kiraya veren az sayıda ev sahibinden birisiydik. Bundan sonra bizde evlerimizi yüksek fiyattan kiraya verecez. Sonra kiracılar ucuza ev bulamıyorlar diye ağlıyorlar. Lan ev sahiplerini bu hale getiren kiracıların asıl kendisi. Nasıl olsa ev kendilerinin değil ya, şerefszlik yapıp evi hor kullanıyorlar. Bir ev bu kadar hor kullanılmaz cidden günah ya. Sizin bu kiracı terörü hakkında düşünceniz nedir?

Kiracıların Yaptığı Şerefszlkler ve Kötülükler?
Cevapla