Türkiye'den bir şehir olsanız hangisi olurdunuz?

Ben Ankara olurdum.. Hem başkent olurdum hem de sokaklarım denize çıkmazdı. Hem büyük geniş yollarım olurdu hem de üstünü kaplayan gri ağlak bulutlarım. Ne yaşanırsa hep sert yaşanırdı bi ortam olmazdı güneş dik açıyla gelirdi yağmuru sel olur akardı.. Ne güzel olurdum ne çirkin ama sevenim çok olurdu nedensizce.. Önemli olurdum başkent olurdum önemli insanların yurdu olurdum da bi önemim de olmazdı.. Terminalim gidene hüzün gelene esaret olurdu. Bu şehir olurdum işte

Ankarayım bi girdabım be gülüm

Türkiyeden bir şehir olsanız hangisi olurdunuz?
Türkiye'den bir şehir olsanız hangisi olurdunuz?
Cevapla