Kaynanam düşük yaptığım için benden nefret ediyor?

bir ay önce düşük yaptım hala çok zor durumdayım sürekli ağlıyorum sızlıyorum ama geçen kaynanamlara iftara gittik mutfağa giderken kaynanamın kocama ,, tek işi sağlıklı olup bir bebeği karnında büyütmekti onuda beceremedi” dediğini duydum?
Kaynanam düşük yaptığım için benden nefret ediyor?
Cevapla