Güncellemeler
+1 yıl
sorun krem değil sadece bi konu üzerinden örnek verdim. yoksa yıkadım gitt
her işini yapıyorum biliyorum yanlıs ama üni somavına çalışıyo diye üzülüyorum odasını bile temizliyorum sürekli kıyafetleri kaylatıo yerleştiriyorum vs vs bi krem kapağında krem kalmış kaç gğndür abla onu yıka diyo bana lan sadece su tutucak 5 saniyelik işi var unutuyorum ben de kendi yapsa nolucak benim şeyim diye yapmıyo hanfendi
ben kirletmiştm (krem bulaştı) diye illa benim mi temizlemem lazım lafını yapması itici değil mi kim haklı burada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kardeşin sorumsuz ve pasaklı, bu durum her insanda olmadığı gibi küçük kardeşlerde de yok.
benimkine özel ozmn😡 pasaklı mı emin değilim ama benim için bi şey yapmıyo işte gel bunu burdan al diye beni çağırır sonuç tartışma tabi ki, ama ailedeki tembel kişilere çekmiş
Bende üni sınavına hazırlanıyorum benim böyle ablam olcak yatar kalkar sukrederim hep bir ablam olsun istedim ama iki küçük kardeşim var inan insanda mental falan kalmıyor artık ruh sağlığı etkiliyor 😂
yeter ki çalışsın diye her şeyi yapıyom valla bana da yapan olmadı akşamın köründe eve gelip bi de odamı temizliyodum küçük kardeş yerne abim olsaydı keşke
Benimde keşke ablam olsaydı ne kadar iyi yapıyorsun ama ne yazık ki iyi niyetin kıymeti anlaşılmıyor bende bir ara ertesi gün gösterisi oyunu birşeyi vardı babam şehir dışında idi acil bir elbise lazımdı uzun mesafeti yaya gittim akşam avm nin kapanma saattine dakikalar kala bide nefes darlığım vs var yetisdirdjm ama hep sonu nankörlük oluyor ne yazık ki
🥺🥺 evt kıymet bilinmiyo gerçekten
Bizim vicdanımız rahat en azından olan kendine olur yapcak bişey yok 😒🤷 lise son mu kardeşin
evt
Lise sonda böyleyse üni de nasıl olur kim bilir neyse kendi hayatı yapcak bişey yok artık umarım her şey gönlünüze göre olur
ailede ne kadar tembel varsa onlara çekmiş ilerideki hayatı için de bana güveniyo ben zengin olup bakıcakmışım aynen paşam
teşekkürler senin de
Yaa öyle mi diyor hahaha hayat keske düşündüğü gibi kolay olsa iki gün sonra zengin koca arayışına falan girmez inşallah hayatta böyle kolaya kaçmaya yönelimi varsa baya zorlancak demektir benim kız kardeşimde öyle gram yardım etmeyi geçtim eve zarar vermese ona şükür eve zarar veriyor ya çok sıkıntı ama anne ve babanın nasıl büyüttüğüne de bağlı olduğunu düşünüyorum
Sen yaptığın için oda öyle yapıyo küçük annesi olmuşsun🙂