Bu küçük kardeşler hep aynı mı ya bıktım?

her işini yapıyorum biliyorum yanlıs ama üni somavına çalışıyo diye üzülüyorum odasını bile temizliyorum sürekli kıyafetleri kaylatıo yerleştiriyorum vs vs bi krem kapağında krem kalmış kaç gğndür abla onu yıka diyo bana lan sadece su tutucak 5 saniyelik işi var unutuyorum ben de kendi yapsa nolucak benim şeyim diye yapmıyo hanfendi

ben kirletmiştm (krem bulaştı) diye illa benim mi temizlemem lazım lafını yapması itici değil mi kim haklı burada

Güncellemeler
+1 yıl
sorun krem değil sadece bi konu üzerinden örnek verdim. yoksa yıkadım gitt
Bu küçük kardeşler hep aynı mı ya bıktım?
Cevapla