Ergenken babaannemi dövdüm, çok pişmanım ne yapmalıyım?

12-13 yaşlarındaydım Annem kötü biri olduğu için bana sende büyüyünce onun gibi o. rsp olursun demişti ve bana çok kötü davranıyordu eve gelen arkadaşlarımı kovuyor beni heryerde rezil ediyordu. Bir gün dayanamadim saçından tuttum dövdüm her ne kadar suçsuz olsamda bu vicdan azabı bana çok ağır geliyor.
Ergenken babaannemi dövdüm, çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla