Tanımadığımız insanlardan iltifat almak iyi midir?

Tanıdığım insanlarda çok sık eder ama arkadaş, aile olduğu için ediyorlar bence onun dışında tanıamdığım kızlardan da alıyorum iyi bir şey mi sizce ama çok fazla iltifat almama rağmen dışarıdada dikkat çekerim hayatımda hiç çıkma teklifi almadım ha istemem zaten 20 yaşına kadar sevgili falan ama mesela tanıamdığım bir kız bana bebek gibisin, maşallah çok güzelsin demişti kantin sırasındada bir kız bu kız çok güzel ya demişti, başka kızda öyle ya çok var böyle okulun kantincisi, öğretmenler, tanıamdığım kişiler, huzur evindeki teyzeler, küçük çocuklar, şu dilenci küçük kızlarda hep bakarlar bana gülümserler bende onlara gülümserim

Güncellemeler
+1 yıl
Hızlı yazdığım ve kontrol etmediğim için yanlış yazmışım bazı yerleri kusura bakmayın
Tanımadığımız insanlardan iltifat almak iyi midir?
Cevapla