Güncellemeler
+1 yıl
Hızlı yazdığım ve kontrol etmediğim için yanlış yazmışım bazı yerleri kusura bakmayın
Tanıdığım insanlarda çok sık eder ama arkadaş, aile olduğu için ediyorlar bence onun dışında tanıamdığım kızlardan da alıyorum iyi bir şey mi sizce ama çok fazla iltifat almama rağmen dışarıdada dikkat çekerim hayatımda hiç çıkma teklifi almadım ha istemem zaten 20 yaşına kadar sevgili falan ama mesela tanıamdığım bir kız bana bebek gibisin, maşallah çok güzelsin demişti kantin sırasındada bir kız bu kız çok güzel ya demişti, başka kızda öyle ya çok var böyle okulun kantincisi, öğretmenler, tanıamdığım kişiler, huzur evindeki teyzeler, küçük çocuklar, şu dilenci küçük kızlarda hep bakarlar bana gülümserler bende onlara gülümserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ne kizlar ne erkeklerden iltifat almak en guzeli kucuk çocuklardan iltifat almak. Insanlar yalandan diyo sirf yaranmak icin ama kucuk çocuklar hayran hayran bakip annesine falan bu abla cok guzel diyorsa gerçekten guzelsindir abi dünyanın en mutlu eden seylerinden biri benim için
Kokoş bir kuzenim var 2. Sınıfa gidiyor sürekli ya biz çok benziyoruz sen çok güzelsin diyor bu arada tam bir moda ikonu be güzel olmayana çirkinsin, kokuyorsun falan der fkfkfkg manyak çocuk ona güvenebilirim ama bazen yeni şeyler deniyorum işte kıvırcık saç vs ayy ma ll gibi olmuşsun psikolejim bozuldu diyor jfkgkgmgkgh anaokulunda lakabı first ladydi bizimkinin
O guzelsin diyorsa güzelsindir kimse sorgulayamaz dkwlzmwlsme
Jfkfkgkgkgh çok saçma bir çocuk ya hergün bir vukuat işliyor daha 2. sınıfta geçen gün 4. sınıfları örgütleyip cipsini yiyip, dalga geçen çocukları dövdürmüş 2. sınıfta disiplin yiyordu
Bir işyerine girdiğinde oradaki esnaf abartmadan kibarca iltifat etse ne düşünüyosun bunu hep merak etmişimdir 😂
Kantinci etmişti ben biraz saf olduğum için kime diyon lennn demiştim dalga geçmişti Neriman kime diyeceğim dışarıdaki oduna diyorum diye bir ara tiyatroya gitmiştim bir tane oyuncu sürekli bizim tarafa bakmıştı çıkıştada sürekli beni kestiler yanlarına gidip fotoğraf çekinemedim utandığım için kuaförüm ederdi önceden birde mağazalarda çalışan kızlar gömlek vs giydiğim zaman link istiyorlar öyle yani
Sen ne düşünüyosun diye sormuştum böyle durumlarda, uzun yazmışsın ama sorumun cevabı yok:) İşyerinde tek çalışıyorum bazen güzel kızlara bişey söylemekten alıkoyamıyorum kendimi, gülümseyip teşekkür ediyolar çoğunlukla ama içten ne düşünüyolar onu sorguladım.
İçten bir şey düşünmüyorum Allah razı olsun diyorum geçiyorum
Amin ecmain
Jfkgkgkgkg
Ay ben çok mutlu olurum iltifat da ederim. Yolda sac rengini beğendiğim kıyafetini kokusunu söylüyorum soruyorum da nere boyattiniz çok güzel gule gule kullanın gibi enerji alışverişi oluyor vee bana iyi geliyooo:)))))
Gerçekten ya günümü güzelleştiriyor