Çok utangaç biriyim o yüzden yalnızım?

Merhaba herkese hayırlı huzurlu günler inşallah çok utangaç biriyim çevremde çok müsait değil sosyalleşmeme zaten istesem de sosyalleşemiyorum konuşacak bı arkadaşım vs kimse yok ailemden başka ailemle de biyere kadar hani her insan başkalarıyla görüşüp birşeyler yapmak istiyor ama ne yapmam gerek bilmiyorum çalıştığım yerde yaşça büyük insanlar var hep yaşıtım çok az bunu yazarken bile çok düşünerek yazmaya karar verdim konuşacak sohbet edecek yeri geldiğinde birşeyler yapacak bı arkadaş bulmak çok mu zor gerçekten nasıl aşabilirim bu durumu:/
Çok utangaç biriyim o yüzden yalnızım?
Cevapla