İyi yaparsınız. Hatta bence böyle devam edin. Çıkmayın trafiğe…Elinde telefon yüzünden şerit aşanlar, sol şeriti babasının malı gibi 50-60 da kullananlar, zırt pırt kornaya basan görgüsüzlerden, kırmızı ışıkta beklerken kafası kopacak gibi bakışıyla rahatsız eden hödüklerden, arabanın içinde burnuyla oynayan pisliklerden biz de kurtulmuş oluruz. Çok iyi olur. Bizi gördükçe çıkmayın trafiğe. Ben destekliyorum bu kararınızı…
Ben önlem almıyorum genelde. çünkü bir kadın da güzel araç kullanabilir. hatta görüyorum zaten genelde sorun çıkartanlar hep erkekler oluyor. kadınlar yavaş ve dikkatli sürerler. bir de park ederken bazen yanlış park yapabilirler ama yine de güvenirim ben. canım için önlem alırım ama kadın sürücü ile ilgisi yok