Otobüste teyzenin birisi el kol hareketi yaptı. Sizce kim haklı?

Yaşımdan oldukça genç gözüken ufak tefek birisiyim. Geçenlerde otobüste normal bir şekilde oturuyordum ve müzik dinliyordum. Kimseyle muhatap olduğum falan yok. Sonra otobüse bir amca bindi. Karşımda oturan teyze (60 yaşında falandır ama itten iri köpekten diri duruyordu afedersiniz) ben müzik dinlerken bana el kol hareketi yapmaya ve pis pis bakmaya, tabiri caizse beni taciz etmeye başladı. Başlarda umursamadım, duymazdan geldiğimi belli etmek için müziğin sesini daha da açtım. Bu arsız ve ahlaksız kadın tacizci gibi hareketlerine devam etti. Yol boyu tekrarladı bunu. Ben de bir süre sonra sinirlendim ve kulaklığı çıkarıp terbiyesiz arsız kadına "ne var" dedim. "Amca var görmüyor musun" dedi. Ben de "sabahtan beri seni yok sayıyorum muhatap almaya değer görmüyorum ama haddini aşma, o el kol hareketlerine dikkat et, beni buraya polis çağırmaya zorlama, saygı görmek için senin gibi yaşlı mı görünmem gerekiyor teyze" dedim. Sonra zaten ineceğim durağa geldim ve o aşağılık haysiyetsizle daha fazla muhatap olmadan otobüsten indim. Elini kolunu bir tarafına monte edesim geldi. İnsan yaşından başından utanır. Bu ülkede kadınlar da kadınları taciz ediyor maalesef. Yazık. Siz olsanız ne yapardınız?

Otobüste teyzenin birisi el kol hareketi yaptı. Sizce kim haklı?
Cevapla