Arkadaşımın sırrını başka arkadaşlara söylemek zorunda kaldım. İtiraf etmeli miyim?

arkadaşımla çok samimi olduktan sonra bana bir gün bir durumu itiraf etti benim yaşantıma çok ağır geldi. ama yine de yanında olup destek verdim. o da yanlışının farkındaydı. hatta düzelmek için çaba sarf ettiğini söylemeliyim. sonra bir gün gelip aynı hatayı yaptığını ve bana hemen gelip söyleyemediğini söyledi. ona bir daha tekrar yaparsan görüşmem dediğim için bu sefer arkadaşlığımız bitti dedim. tabi bu konuda aslında oyun çektim belki toparlar diye. ama onun vazgeçemediğini farkettim bende sevdiğim halde uzaklaştım. sonra ortak arkadaşlarımız olayı bilmeden sürekli üstüme gelip sizi barıştıralım diye zorladılar. en son dayanamayıp başından geçen olayları anlattım ve beni bu konuda zorlamamaları gerektiğini söyledim. ama o gün bugündür çok kötüyüm. arkadaşımı hala çok seviyorum ama ona ihanet ettiğimi de biliyorum. onunla bir kaç gün önce irtibata geçip buluşmamız gerektiğini söyledim. buluşmamıza daha 1 aydan fazla var ve şu an çok arada kaldım söyleyip af mı dilemeliyim yoksa söylemeyip huzurunu bozmamalıyım?

itiraf et
itiraf etme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşımın sırrını başka arkadaşlara söylemek zorunda kaldım. İtiraf etmeli miyim?
Cevapla