Öncelikle herkeze merhaba gerçekten aşırı üzgün ve sabrım bitmiş durumda lütfen bana dua edin ve akıl verin?

6 yaşında ilkokul 1. ci sınıfa giden bir oğlum var elbette oyun çağından okula geçiş dönemi bizim için zor olucakti bunu biliyordum ama Çocuğum okula gitmeye başladığından beri benim oğlum gitti bambaska bir çocuk geldi. Asla ödev yapmak istemiyor yapmamak için elinden geleni yapıyor heryeri çiziyor boyuyor zarar veriyor üstelik ona kızıp ceza vericegimi bildiği halde yapıyor. Oda yetmezmis gibi Aile binasında oturuyoruz Kaynanamla kayınpederimle beraberiz tüm evin yükü bende. Eltilerim de var onlarin evi ayrı bizden onların çocuklarıyla asla geçinemiyor hep bir dışlama hep bir kavga dövüş dayanamıyorum artık ne yapacağımı nasıl davranicagimi yoruldugumu eşime anlatıyorum ama Sağolsun o ise gidiyim yiyim içim yatiyim oyun oynuyum derdinle bizimle bir bağı yok ailecek çocuğumla eşimle geçirdiğimiz bir vakit yok bizim. Dayanamıyorum ben artık çok boğuluyorum uyuyamiyorum nolur bana akıl verin 🥺

Öncelikle herkeze merhaba gerçekten aşırı üzgün ve sabrım bitmiş durumda lütfen bana dua edin ve akıl verin?
Cevapla