Bir soruda kadın doğum uzmanı olduğumu söyledim ve bana özelden atılan mesaja bakın bu kadar mı abazasınız anlamıyorum ki yarın bir gün kendi eşiniz anneniz kız kardeşiniz doktora gittiği zaman bu şekilde düşünecek misiniz acaba
Yuhhh be bu ne iğrenç düşünce. Anlamıyorum neden bu kadar pis düşünüyor bu erkekler. Tamam nefisleri gerçekten çok ve her zaman düşünüyorlar ama bu kadarına pes. Hormon tedavisi ile hadım etmek lazım böylelerini.
Kadının nefsine dayanması daha zor aslında ama dayanıyorlar bunların ki rahatlık başka bir şey değil düşünceleri hep cinsellik başka bir şey düşünmüyorlar yazık böyle birisiyle evlenecek kadına da acıyorum
Tabi bir de o var dimi biz taciz ederiz diye getirmezler hayatları riskte olsa bile ama Elbet bir şekilde erkek doktora muayene olması gerekecek o zaman bu düşünceleri için utanırlar mı desem asla utanmazlar bu düşüncelerinden