Görümce ile barışmak istemiyorum eşim anlayışlı olması gerekmez mi?

Aylar önce görümcem olay çıkarttı ve evden gitmeme sebep oldu. Üstelik yeni evliyim olay olduğunda 3 ay olmuştu evleneli ailemden uzaktayım ve zor günler geçiriyordum. Dün Eşim iftara kardeşlerini çağırıp aranızdaki buzları eritmiş olursunuz dedi ben de istemedim hala kızgınım yüzünü görmek bile istemiyorum o kızın ama şimdi eşimle aramız bozuk. Anlayışlı olması gerekmez mi? İstemiyorum gerçekten içimden gelmiyor zorla mı?

Görümce ile barışmak istemiyorum eşim anlayışlı olması gerekmez mi?
Cevapla