Nafakanın belli türleri saçma değil mi?

Bir kadın olarak bile nefret ediyorum tamam çocuk olursa belli oranda olsun erkek aldatırsa olsun ama kadın aldatinca kadına neden nafaka bağlanıyor? Ya da durduk yerde anlaşamadıkları için bosaninca neden nafaka bağlanıyor? Bu günü gelip ay hiç param yok bir evlenip bosanayim demesine sebep olmaz mı kadının? Bence çok adaletsiz ve acilen belli kalıplara sokulması gerekiyor ben eşek miyim de bunca ders görüp okuyup sınavlara giriyorum. Elin yrk bağımlısı iraspilari evlenip bosaninca maaş sahibi oluyor. Hiçbir vasfı olmayan oksijen israfına sırf boşandı diye maaş bağlanır mı be
Nafakanın belli türleri saçma değil mi?
Cevapla