Sevdiğim insanlar tarafından hatırlanması beni mutlu ediyor, bu yüzden de önem veriyorum... Doğum günüm kutlu olsun o zaman : ))

Sevdiğim insanlar tarafından hatırlanması beni mutlu ediyor, bu yüzden de önem veriyorum... Doğum günüm kutlu olsun o zaman : ))

Bende doğum günlerini kutlarım kendi doğum günüm dışında. yani pasta alıp kutlamam. Doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara.. sevdiklerinle birlikte ol her zaman
Teşekkür ederim 🙂
🎉🎈🎊öncelikle; 41 kere maşallah... 🥳🎈🎉🥳🎈🎊🥳Nice mutlu yaşlara, iyi ki doğduuunnn.. iyi ki varsınnn gurban olduğumm.. oy oyy duygulandınmı sen oy oyy 🥰😇🤪😂😂 benim için hiçbir şey ifade etmiyor; sadece saçlarıma aklar düşüyor😅
Teşekkür ederim 🙂
Amaaaniiin.
İyi ki doğdun be Blackman.. İyi ki varsın arkadaşım. 😍😍😍
Teşekkür ederim 🙂
Teşekkür ederim 🥰
Rica ederim 🙂
Sana hatırlat dedim değil mi.. :/
Nice yaşlara bay Black.. 🥳😄
Daha ne kadar nice olacaksa.. 😅
Hatırlat demişmiş 😂 hayırsızım demiyor da 😂
La ben kendi doğum günümü bile banka mesajları olmazsa hatırlamam.. 😂
Hadi bakalım öyle olsun😂
Teşekkür ederim.. :))
Rica ederim 🙂
Cevap
6Cevap
Benim için bu tarz günlerin çok bir önemi yok. Tebrik edilecekse annem tebrik edilmeli "iyi ki anne olduunn" denilmeliydi.
ALLAH hayırlı uzun ömür versin.🌿
Amin
Sevdiklerimin hatirlamasi mutlu ediyor. Nice yaslara
Teşekkür ederim 🙂
Doğumgünün kutlu olsun 🎂 :) nice mutlu senelere, her şey güzel gönlüne göre olsun
Teşekkürler 🙂
Öyle çok anlamı olmasada hatırlanıp kutlanması mutlu ediyor. Doğrum günün kutlu olsun
Teşekkürler 🙂
ben hayatımda en çok doğum günümü önemsiyorum mesela
Değer verdiklerim tarafından hatırlanmam mutlu ediyor beni..
Çok önemsediğim bir gün olduğunu söyleyemem..
Doğum günün kutlu olsunn 🥳 yaşlandın bee😄
Yaşlandım : ))
Teşekkürler bu arada 🙂
Mutlu yıllara doğum gününü kutlarım
Teşekkür ederim 🙂
Doğum günün kutlu olsun 🎊🎉
Teşekkür ederim 🙂
Musmutlu yaşlar 🎉🎉🎉
Teşekkür ederim 🙂
Doğum günün kutlu olsun blackman
Teşekkür ederim 🙂
Doğum gününüz kutlu olsun nice senelere
Teşekkürler gizli üye 🙂
Ricalar blackman
Gelsin hediyeler 🥳🥳
Aptal canım şeyler sanki ritüel gibi
Hiç bir anlam ifade etmiyor. Sıradan gün
Ömrümün bir gün daha eksildiğini
Bı önemi yok benim için
Nice mutlu yaşlara..
Teşekkürler 🙂
Bi tuhaf gergin oluyorum
+1 yaşı ifade ediyor
Yaslandigim
İki kutlama gerisi abarti
hiçbir şey
Hiçbir anlamı yok. Bence çkk gereksiz
Özel ve güzel günler
Acıyı :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?