Sakıncalı, iyi değil derler genelde dinimizce.
Sonuçta bu evrende, dünyada tek yaşamıyoruz.
Sonuçta bu evrende, dünyada tek yaşamıyoruz.
Detay kısmında yazan şey deli saçması önce bunu yazayım. Soruna gelince her sabah ilk işim duş almak olur güne başka türlü başlayamam gece uyumadan önce de günün nasıl geçtiğine bağlı olarak alırım ya da almam
Kuranda geçen şeyler bunlar uydurma değil.
Cevap
3Cevap
Evet girmem gerekiyor girerdim
İşten geldiğimde mecbur geceye doğru duş almak zorunda kalıyorum cinler periler de gözünü kapasın ne yapabilirim adjjd :D
her akşam işten gelince ederim
Allah korusun ya gece olmaz
Girerimm
Gece 4’te bile girmişliğim oldu
Saçma sapan inançlar
Kuranda yazan şeyler bunlar yalnız uydurma değil.
Kuran uydurma yalnız haberin olsun
Anlatirsin derdini topragin altına girince uydurma olan neymiş.
O kadar giren çürüdü gitti bir hiçe inanıp. Sende öyle olacaksın
Sadece beden ölür.
Keşke öyle olsa
Öyle zaten. Arastir kitabı az.
Sen araştır ama uydurma kitaplardan değil
Kutsal kitap uydurma diyosan sana dicek başka biseyim yok zaten.
Allah sonumuzu hayır etsin.
Bence sen biseyleri asıl kitaptan araştır Kur'andan, ayetlerden.
Hepsi uydurma, psikolojik olarak insanların bir dine körü körüne tutunmasını anlayabilirim ama bir şey bilmeyip uydurulmuş şeyleri savunmalarına anlam veremem
İmanla paranın kimde olduğu bilinmez derler. Kimin neyi ne kadar bildiğini anlayamazsın özellikle de karşındaki kişi bu konuları araştırmış bazı mealleri vs okumuş biriyse.
Ve Allah korkusuyla büyümüş biriyse.
Korkudan bunlar zaten hep. Benden veya inanmayan her hangi birinden iyi bilmiyorsun hiç birşeyi. Yalanı yalandan araştırıp dayanak olarak yalanı savunmaktan başka bir şey değil yaptığın. Hepsinin düzmece olduğunu anlamak için hiç bir şeyi okuma bile gerek yok. Kafanı kullansan yeterdi
Ben kimseye yargılamam.
Seni de dinsiz olduğun için yargilamiyorum herkes kendi bacagindan asılır.
Sana tek dicegim şey Allah seni ıslah etsin ve senin gibi inkarcıları. Gormek istersen görürsün biseyleri.
Gerçeği sadece ölünce anlayacaksın ama ölüncede bilinç olmayacak ne yazık ki
Bilmiyorum gerçeği kim anlayacak ama eğer ki sen anlarsan umarım biseyler senin için geç olmaz.
Ben cennete ve cehenneme, kabire inanıyorum. Ve bu dunyanin dışında da ebedi bir dünya olduğuna gerçek bir dünya.
Sadece inanırsın aramızdaki farkta bu. İnanmak istersen terliğede tapmak için bahane bulan var. Bir kez gerçeği görsen inkar edemezsin. Sen böyle mutluysan inan ama inanmayanla iddialaşmanı önermem. Böyle mutluysan karıştırma, düşünme ki zaten kafa yorsan inanmazdın.
Herşeyin fazlası zarar. Neye çok takilirsan sorgularsan o şey sana sıkıntı yaratır. O yüzden bişey diyemiyorum. Hic biseylere kafayı o derece takmadım.
Takmada zaten nasıl mutluysan öyle yaşa. Ben hepsine kafa yordum zamanında tek gerçek bu
Fazla yorma manyak olursun..
Her koyun kendi bacağından asılır inançlıysan da inançsızsanda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?