Çoğu kişi insanları dışardan görüp bildiği kadarıyla ve meslekleriyle yargılıyor. Siz de ön yargılı olur musunuz?

Türkiye coğrafya olarak resmen rezil bir coğrafya dışarı da size bakıp bu x işi yapıyor diyerek eziklemeye kalkan tipler banka hesabınızı görünce kıbleye doğru eğiliyor siz dışarı da gördüğünüz çalışan insanlara karşı bu şekilde davranıyor musunuz ve neden?

Çoğu kişi insanları dışardan görüp bildiği kadarıyla ve meslekleriyle yargılıyor. Siz de ön yargılı olur musunuz?
Cevapla