İnsanları tanımadan ön yargınızla hareket edip geneller misiniz?

İnsanları tanımadan ön yargınızla hareket edip geneller misiniz?

Arkadaşın yorumu gibi bir ön yargım Kürtler için benim de var ama körü körüne değil. Önce bir insanları tanımak taraftarıyım. Genel olarak ön yargılı olduğum şehirler de var ve onların da imajı ne olursa olsun, değişmez. Çok merak eden olursa da savunuyorsun dediği şey de bizim cinsi kullanıp atma lafı etti. Ben de bundan her iki ırkta da var. Kürtlerde iki denk geldiyse Türk’te bir kez denk geldim dedim. Yani denk geldiğim şeyi inkâr mı etmeliyim konu Türk olunca?

Güncellemeler
1 yıl
Sırf ırk olarak sormadım. Soruyu genel olarak sordum. Cevaplar iken ona göre yanıt verin.
İnsanları tanımadan ön yargınızla hareket edip geneller misiniz?
Cevapla