Yemin ederim nefret ettim kim haklı sizce?

İki gündür canım çiğ köfte istiyor , kolay çiğ köfte yapımını öğrendim dün annem bugün yapma ya kalsın dedi zaten bulgur az dedi , tamam dedim ertesi gün çiğ köfte yapicam dedim elli liram var gidip bulgur alicam dedim bu sefer de yok yapma bugün de kalsın dedi , ya o kadar sinir oldum ki alt tarafi bütün malzemeleri rondodan geciricem , ben kardeşime telefon ettim bir paket bulgur limon felan getir dedim , bu sefer bir baktım annem kardeşimle konuşuyor aramis ya bir iki bardak bulgur getir yeter diyor , ben de sinirlendim bağırdım bir iki bardaklar değil bir paket istedim ben dedim , ya malzemeye dahi her şeye karışıyor, kendi annesi kardeşleri gelince mutfaktan çıkmıyor iki fırın tavuk yaptı, bir firin karnıyarık yaptı, bir tencere sarma ve daha neler yaptı ama bana gelince canım bir şey isteyince yok yapma diyor bugün kalsın diyor üstüne malzemelere dahi karışıyor, en sonunda kardeşimi aradım senden istediğim hiç bir şeyi getirme dedim çünkü yapma hevesim bile gitti bu kadının karşında

Yemin ederim nefret ettim kim haklı sizce?
Cevapla