Düşünün ki, bir sabah uyandığınızda ülke gündeminde en çok konuşulan isimlerden biri siz olmuşsunuz. Şöhret kapınızı çalmış. Bunun size ve çevrenize yansıması nasıl olurdu sizce? 🎉

Düşünün ki, bir sabah uyandığınızda ülke gündeminde en çok konuşulan isimlerden biri siz olmuşsunuz. Şöhret kapınızı çalmış. Bunun size ve çevrenize yansıması nasıl olurdu sizce? 🎉

Ben şöhret seviyorum tabi ki de yani popüler olmak oldukça güzel olurdu benim için. ilk önce sosyal medyaya girerdim beni kimler takip ediyor diye sonrada da bu durumun ekmeğini oldukça uzun bir süre yemek isterdim sdfsdfsdf çünkü popüler olduğunuz zaman insanlar size daha çok saygı duyuyor mesela önceden adını bile duymadığınız kişiler yıllar sonra popüler ya da şöhret sahibi olduğu zaman birden çevresine bakın herkes iyi davranmaya başlıyor. ama sadece popüler olmak istemem yeteneğim de olsun isterim mesela çok yetenekli bir oyuncu olacaksam popüler olmak isterdim yoksa sadece hiç bir yeteneğim olmadan sosyal medya fenomeni falan olmak istemezdim bence çünkü saçma bulurdum...
Böyle bir durum olsun asla istemem. Velhasıl ki oldu eyvahlar olsun olmayan akrabalar mı dersin, hiç görüşülmeyen arkadaşlar mı dersin, tanımadığım insanlar mı dersin yok valla migrenim tutar en iyisi mi hiç olmasın..
Ahahaha al başına belayı 😂
Rica ederim 🌸
Ne güzel büssürü beni çok seven akrabalarım olur. Biricik olurum.😂
Neuzübillah...
Allah iyiliğini versin 😂😂😂
Cevap
4Cevap
O. mu olcan diyenler, başta ailem ve akrabam telefona yapışıp beni linçlerlerdi cksmcnxnxn
Bu milletin ağzında gerçekten torba yok ki büzesin yazık ya...
Ailemde dahil ağrılarına kezzap dökesim geliyor...
Değişimlere o kadar kapalı ve sabit fikirliler ki bazı eski nesil.. Ne desem bilemiyorum inan ki. Ama yeni nesil olarak gümbür gümbür geliyoruz...😄🌸
Yıkıcam bu tabuları. 😀
Sürekli konuşulan, göz önünde bulunmayı sevmeyen birisiyim. Benim için zulüm gibi bir şey olurdu sanırım. Saklanırdım ve çıkmazdım yerimden 😅
Güzel bir duygu bence.. Bir programda senden bahsedilmesi ve bunu çevrenden duymak çok güzel..
Herkes şok olurdu arkadaşlarım beni daha fazla sıkıştırmaya başlardı diye düşünüyorum😂 pek bir şeyin değişeceğini zannetmiyorum
Bana yanaşırlardı ünüm için, ben hep aynı kalırdım ama ruhen
bununla mutlu olmazdım tanımamak cok rahatsız ededrri
Bu beni hiç mutlu etmezdi direk ülkeyi terk ederdim
Hiç istemeyeceğim bi durum kafamı kuma gömer ortalığın sakinleşmesini beklerdim😅
Tadını çıkarırım muhtemelen yanaşmaya başlar çevrem
Yine aynı ben olurdum, şöhreti sevmiyorum.
Siz de kimsiniz¿ :D
Bilemedim
Normalde nasılsam aynı olurdum
Hiçbir şeyin değişeceğini sanmıyorum
Benim şöhrete ihtiyacım yokkine
Tekrar uyurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?