Gece gece bunu merak ettim 😂 Koşsan senden hızlı koşar, ağaca senden hızlı tırmanır. Ölü taklidi yaparak kurtulabileceğimiz söylenmişti az önce bir video izledim ayılar mezar bile açıp yiyorlarmış aç kalınca😱 Hazır yemek olarak ayının önüne sere serpe yatınca ölü taklidi yapmaya hiç gerek kalmıyor😂 Olmasında olur da ayıyla karşılaşırsak ne yapacağız? Son duamızı etmekten başka yolu varmıdır?🤔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKendini tehlikede hissederse saldırır bir de açsa tabii. Aç olma ihtimali yüksek gerçi. Ses yapmak mantıklı görünüyor. Nereden bakarsan bak ne yaparsan yap çok zor kurtulmak. En iyisi hiç karşılaşmamaya çalışmak. Doğal yaşam alanlarına girmeyelim o kadar. Onlar bizim evimie giriyor mu yav? 🤭😂
12 Yorumla- +1 yıl
Aynı fikirdeyim. Kendi yaşam alanımıza hayvan almıyorsak biz de onların alanlarına girmemeliyiz. Özellikle o kedi köpek sevmeyen tür insanlar denize ormana gitmesin otursun evinde
- +1 yıl
Doğru diyorsun
En İyi Cevaplar
+1 yılŞimdi ne yaparım bilmiyorum. Çocukken donup kalmıştım 😂 Tam bir karşılaşma değildi ama bacaklarım hareket etmedi. Dizlerin bağı çözülme olayı öyle bir şey olabilir 😂
Şimdi karşılaşınca muhtemelen kaderime razı olurum. Yapacak bir şey yok 😂 Eğer güvenli bir yerdeysem gürültü yapıp kaçırmaya çalışırım ama bana ulaşabileceği bir yerdeysem "inşallah bana bulaşmaz" der beklerim olduğum yerde 😂
258 Yorumla- +1 yıl
yiaaaa 😂😂 benimde kılım kıpırdamaz hüngür hüngür ağlayıp ayının bana acımasını beklerim 😂
- +1 yıl
Hani filmlerde katil veya canavar filan bir kadına yaklaşır ve kadın kaçmak yerine çığlık atıp olduğu yerde bekler ya. Gerçekten oluyor öyle şeyler işte 😂 10 yaşında filandım o zaman. İlk başta koşarken düştüm. Düştüğüm yerden kalktım ayakta olduğum yerde ağlamaya başladım. Hareket edemiyorum yahu 😂 Abim geri döndü elimden tuttu da kendime geldim. Başladım koşmaya. Şu an o güne geri gittim resmen. Ne aptalmışız. Ne işimiz var çocuk başımıza oralarda. Anlatsam uzun hikaye de üşeniyorum 😂
- +1 yıl
yaaaa kıyamamm 🥺 Anıları canlandırdık kusura bakma 😂 ama çocuk aklı o zaman eğleneli maceralı geliyor aksiyon seviyorduk 😂
- +1 yıl
Aptallık başka bir şey değil. Büyüklerin lafını dinlemek lazım. Ben lafımı dinlettiğimden emin olacağım 😂
Yine çocuğuz. Yabani domuz vurmuşlar ormanın içinde. Civardaki çocuklar toplandık onu görmek için ormana daldık. Bulduk da 😂 Elimizde sopalarla hayvanın leşiyle oynuyoruz. Hadi başka bir yabani hayvan çıksa gelse leş kokusuna ne pok yiyecez. Şimdi farkına varıyoruz ama o zaman oyun geliyor her şey.
Neyse 🤔 Anlatacak anı biriktirmiş oldum 🤔😂😂
Köyde büyümenin artı yanlarından biri işte 😂 😂 - +1 yıl
Evet öyle düşününce tehlikeli ama neyseki bir şey olmamış anı olarak kalmış. Benim 18 yaşına kadar her yaz tatilim köyde geçti senin kadar olmasada yaptık birşeyler 😂😂
- +1 yıl
Köyde ne var ne yok satın da Altınoluktan yazlık alalım 😁 Senin malın benim malım sonuçta. O yüzden alalım diyorum alın demiyorum bak 😂 😂
- +1 yıl
yaaa 😂😂 ayrı gayrı yok diyosun 😂 ama bi kaç çuval fındık gönderelim demiyorsun 😏
- +1 yıl
Gel topla. Topladığın senindir 😂
Sen hiç taze fındık yememişsindir :/ bol bol yiyip doyarsın yaş fındığa 😂 - +1 yıl
Bak yaaa 🤔🤨 ne sanıyorsun sen beni şatoda filan yaşamıyorum tamam mı 🙄Çok yedim ama tek seferde çok yemedim çok yenmemeli ayrı ayrı zamanların toplamında çok yemişimdir 😂Kastamonulu tanıdık vardı çuvalla gelirdi sofra bezine çuvalı döker çayla dilediğin kadar yee çocuktuk tabi 😥 canım çekti bak 🥺
- +1 yıl
Fındıkla farklı iklimlerin insanısın ya ondan yememiş olabilirsin diye düşündüm 😂
Trabzona karşı olan garezin geçerse bir Ağustos zamanı uğra 😂 açık büfe. Karnın şişene kadar ye. Cırcır olabilirsin çok aşırıya kaçarsan ama olsun. Daha nerede bulacaksın bu fırsatı 😂 - +1 yıl
Garezden değil yaa bir gün gelme gibi şansım olursa uğrarım 😂 doğru bir daha bulamam bulmuşken yemek lazım 😂
- +1 yıl
Şu mübarek günlerde çözelim Karadenizle olan meseleni. En azından trabzon ve Trabzonlularla meselen kalmasın 😂
Bordooooooo dersem ne diyeceksin 😇😇 - +1 yıl
Ahshsh trabzonlularla meselem yokki😂 bol yeşillikli güzel bir şehir. İnsanlarıyla anlaşamıyorum sen hariç 😂 bordo desen güzel renk derim 🤭
- +1 yıl
Fazla insan tanımana gerek yok zaten. Her şehirden bir tanıdık olsa yeter 😂
Bu mesele olmayan meseleyi de çözdük o zaman geriye sadece seni trabzonspor taraftarı yapmak kaldı 😁
Bordo dediğimde mavi diyeceksin mavi. Şampiyon trabzon 😂 - +1 yıl
Ben takım tutmam ki bu imkansız 😂
- +1 yıl
Bir ara bir konuda iddiaya girelim senle. Kaybedersen trabzonspor forması alıp giyeceksin yaz boyu dışarıda 😂
Ne güzel sana sormadan senin hakkında kararlar alıyorum dimi 😂 Keko Birleşik Devletleri başkanlığından istifamı istiyorlar 😔 Biraz kekoluk yapmalıyım 😔 - +1 yıl
Bu kadar düşünceli olma yaa 😂 Bana sorup beni yormuyor 😂Koltuğunda gözü olan çok dikkat et her yer keko 🤣🤣 ama kıyamet kopar ben forma giymem 🙄
- +1 yıl
Şimdilik rafa kaldırıyorum ama ölüm döşeğindeyken tekrar isteyeceğim senden 😂 ölüm döşeğinde bir AKaKesKinKa'yı kırmazsın dimi 😔
- +1 yıl
yaaa dediği lafa bak 🙄🤨 en fazla üzerime fotoşokla montaj yaparım sonra hemen onu yok etmek şartıyla tabi 😂😂
- +1 yıl
gidip deniyim acaba yakışıyormu bakıcam jdjajdjd
- +1 yıl
Çok yakıştı dimi 🤩 O renkler tam senin renklerin aslında 😎 Seni okurken aklıma bordo geliyor, sana yazarken de mavi. Bordo ve mavi senin kaderin 😁
Gaza getireyim de yakıştığına ikna ol 😂
Gönder ben de bakayım fotoşoka 😂😂 - +1 yıl
mavi değil lacivert çok severim bordoda yakışır ama ikisi yanyana gelicne yakışmadı açmadı pek jsadjajsds
- +1 yıl
Bordo üzerine hafif mavi rüzgarlar ekle. Mavi esintiler 😁 kendi formanı kendin dizayn et. Bak aşık olacaksın o renklere 😂
- +1 yıl
Balık sevmem, mısır unu sevmem, pazı sevmem 🥺 çok zorlamayak olmuyor işte 😂 seni seviyoz o yeter 😂
- +1 yıl
Peki öyle olsun :(
Ama pes etmedim. Demek balık sevmezsin haa. Sana hamsi yedireceğim 😂
Demek mısır unu sevmezsin haaa. Sana kuymak yapacağım 😂
Pazı ben de sevmem. Ot sevmem ben pek 😪😂
Şaka şaka sevmiyorsan zorla yemek olmaz. Kusarsın etrafa berbat olur her yer 😂
Ama nasıl sevilmez onlar yaa 😶 Aklım almıyor 😶 - +1 yıl
Hamsi yenir mi yaa ne istiyorsunuz hayvandan canı bile yok hayvanın 😂
- +1 yıl
Vegan veya vetetaryen olduğunu söyleme bana 😂 sakın söyleme 😂
- +1 yıl
O ne? Yeniyor mu? 😂 çevirme yahni kavurma döner kebap bir insan bunlardan niye mahrum kalır ki aşırı saçma 😂
- +1 yıl
Ohhh çok şükür. Bir an çok korktum kendini dünyanın harika nimetlerinden mahrum bırakıyorsun diye 😂
Balığı kılçığını ayıklamaya üşeniyorsun diye sevmiyorsun dimi 👀 Küçükken ben de üşendiğim için sevmiyorum derdim. Ama artık aştım o üşengeçliği 😂 Bazen kılçığı ayırıp pişiririm. Oh miss 🤤🤤 - +1 yıl
Balığın tadını kokusunu sevmiyorum. Kokarsa yemem. Tavuk et varken balık aklıma gelmez benim
- +1 yıl
Küçüklükten alışmak lazım tabi. Ben de sebze yemeklerine alışamadım. Yiyemiyorum hiç.
Yahu soruda beni engelleyen bir pembe bir de mavi varmış 🥺 modum düştü. Tam da ikimizin de çok sevdiği biricik futbol takımımız trabzonsporun maçını izlemeye başlayacakken buna denk gelmek modumu çok düşürdü 😔 - +1 yıl
ahahahah 🤣seni tanısalar pişman olurlardı 😂 kimseye olayın yokki niye engellediler acaba 🤔 Sensiz kaldılar onlar üzülsün 😂
- +1 yıl
Muhtemelen dalgasına yaptığım paylaşımları ciddiye almışlardır 😂 veya karizmatik nah çekişimin etkisinde kalacaklarını bildikleri için direkt benden uzaklaşmaya çalışmış olabilirler 🤔 ben bağımlılık yaparım da birazcık 😇😂😂
- +1 yıl
Bence kesin karizmatik o hareketten dolayıdır 😂😂 Birde çift hareket 😂 birinde anlamayan ikincide anlar mı dedin 😂
- +1 yıl
Hangi nah çekişi koyayım diye kararsız kaldım. İkisini de koyayım dedim ne kafa yoracağım. Bakarsın bir ara bir tane daha çekerim öyle foto. Üçlerim o zaman 😂😂
Sence hangi nah daha hayran kalınası 🤔 sağ nah mı sol nah mı 🤔
😂😂😂 - +1 yıl
tövbestağ... 🤣🤣 ikiside birbirinden dehşet verisi 😂 ben oy kullanmıyım 😂
- +1 yıl
Evet ben de seçemedim o yüzden ikisi de dursun. Bir ara da hunharca tavuk yediğim fotoyu koyarım. Değişiklik iyidir. 😂
- +1 yıl
😱😱 aklıma geldi akşam akşam korkutma bizi 😂
- +1 yıl
E sen tavuk seversin 😂 sen seversin diye 😂😂
Düşünen maymun da güzeldi. Sevdim o maymunu. Onuuda kullanırım bol bol 😂
Sen de değiştir. Değişiklik olsun. 😂 Sana profil fotoğrafı bulabilirim 😈😈 - +1 yıl
Varki benim 😂 du değişeyim
- +1 yıl
Güzelmiş. Guernica tablosu da olabilir bak 😂
Ama ben bulacağım sana yine 😂 Aslında var bir tane hazırda. Şöyle bordolu mavili bir şey 🤭🤭 - +1 yıl
😂😂Guernica efsodur. Ama hikayesi hüzünlü 🥺 baktıkça düşüncelere dalarım felan 😂 tamam bul yolla bana beğenirsem koyarım
- +1 yıl
Tamam dalgasına değil de tanıdığım kadarıyla beni sana anımsatacak bir şey denk gelirsem atacağım sana 😂
- +1 yıl
Beni sana değil ülen seni bana anımsatan bir şey 😂 ne saçma bir yazım yanlışı oldu yahu 🤔😂😂
- +1 yıl
peki 😂 öyle yap 🥳
- +1 yıl
Unutmadım haa aklımda 😂 görünce aklıma seni getiren bir şey olunca atacağım onu sana 😂 😂
Zengin olunca altınoluktan villa alacağım 🤔 geçenlerde babam da dedi. Adam orada yaşamak istiyor galiba 🤔 bir ara gitmişti sevdi orayı demek 😂😂 - +1 yıl
Bana hamsi yedirip kuymak yapacakmşsın 🤩 ben bunu nasıl unuturum ya😂 sevmem ama yap bana tadına bakarım 🤭
Karizmatik nah çekişinle seni engelleyenler bu ppyi görünce napar acaba 😂🤭 umarım engellenme oranın artmaz 😂
Hala bekliyorum ben unuturum ama sen unutturma hatırlat böyle 😂
Sevilmezmi yahu 🥺 keşke zengin olaydım🥺 yılbaşında olunca alırız nunu😂 yazın orada yaşarsın miss - +1 yıl
Karnım aç ya hamsi görünce ağzım sulandı şimdi 😂 😂
Yapar yeriz inşallah bir ara nunu. Tadına bakınca sevmeye başlarsın 🤤🤤🤤
Yahu mesaj kutum taşacak derken engelleyen sayım artmasın sakın 😳
Altınoluk villa fiyatlarına bakayım 😂 şimdiden büyük ikramiyeyi harcamaya başlayayım 😂 - +1 yıl
Olabilir 😱 karizmatik nah çekişini kıskanıp engelleyenler bunu hayli hayli kıskanır 😱
Tüm ikramiyeyi bir villaya yatıracak gibisin 😂😂 - +1 yıl
5-10 milyon aralığında gğzel şeyler var 😂
İstanbul'da daire fiyatı bunlar 😂 alırım oradan villamı otururum 😂
Bu yıl 320 milyon olsa büyük ikramiye. Bizim çeyrek bilete vursa kişi başı 40 milyon yapar 😂
40 yapaaarrrrrrr 😂😂😂
10 milyonu veririm villaya sıkıntı yok 😂😂
Kalan 30 ile para kazanacak yatırım yapmak lazım 😂 - +1 yıl
Sabit gelir getirecek bir şey 😂 riske atmamalı 😂
- +1 yıl
Öyle tabi. Çiftlik merakım var 😂 toprak ağası olmak istiyorum ben 😂 😂
- +1 yıl
ahahahahah Nunu ağa 🤭🤭
milleti ırgat gibi çalıştır dimi 😂😂😂
meyve bahçeleride olsun nunuu 😍 ben gelince meyve agacından toplayıp yerim 😇 - +1 yıl
Her şey olacak. Tek bir çiftlik olmayacak. Her yörede olacak. Hayvan çiftliğim de olacak. Her şeyi kendi çiftliklerimde yetiştireceğim 😇😇
- +1 yıl
Onun için çiftlik kurmana gerek yok hayvan arıyorsan etrafta dolu😂 Hayvanlar yetişir bunlar yetiştirilebilemez 🤔😂😂
- +1 yıl
Ben etinden sütünden filan fayda sağlayacağım hayvanları kastettim 😂
- +1 yıl
Yetiştir nunu peyniri yoğurdu senden alırım😂
- +1 yıl
Hallederiz 😎😂
+1 yılAkrostiş şiir yazarım ona etkilenip beni bırakır.
Ay ne kadar güzel be dayı
Yıldızlar gökyüzünde bir sayı
Iğzını ederim ayı oğlu ayı
25 Yorumla- +1 yıl
sjjsjjsjsjsf ayıyı etkileyim derken aşık edeceksin 😂 hele sonunda kesin duygulanır 😂
- +1 yıl
Evet o son kısmı zaten aile sıcaklığını hissedebilsin diye yazdım.🙄 Çok ayı arkadaşım var bir tane daha olur bir şey olmaz
- +1 yıl
yaa jdjdj tecrübelisin ilk karşılaşman olmayacak demekki 😂
- +1 yıl
Öyle günlük hayatımızda sık sık karşılaşıyoruz 😔
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılAbartma abartma
Kim Uydurdu Bunları
O Kiloda Hızlı mı Olacak
Antilop Veya Çita Değil
Adı Üstünde Ayı
Ben Gider Sarılır Öper Selfie Çekerim
Ayı dan Korkan Bal Yiyemez17 Yorumla- +1 yıl
Bide Bi Ayı Asla İnsan ya da Çürümüş Eti Geç
Mezarlae da 5 ay Sonra 1 Sene Gelince her şey Kemik Oluyor
Kim uyduruyor bunları
Ayılar sadece tatlı ve hayvan eti ve meyve yer - +1 yıl
Keşke dediğin gibi abartı ve uydurma olsa.
- +1 yıl
Yav Ayıcıkların Kime Ne Zararı Olur
- +1 yıl
😂😂 umarım hiç bilmeyiz bunun cevabını bencede olmasın
- +1 yıl
Doğayan Hayvanlardan Değil
Dünyayı Maf Eden İnsanlar dan
Kork kardeşim - +1 yıl
öyle haklısın ki imza attım şuraya
- +1 yıl
Dağadan Yazacaktım Dağayan Olmuş😂Allahtan Mesajı mı Anlamış sın
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
26Cevap
+1 yılSoyunduğumuz zaman bir şey yapmadıklarını duymuştum ama.. doğruluğu ne bilmiyorum 😊
311 Yorumla- +1 yıl
Neeee 😱 okurken şoktan şoka girdim 😂 Soyununca bir şey yapmıyor niyeki?🤔 ha birde komple anadan doğma değildir inşallah dimi eğer öyleyse ayı utanıp yüzümüze bakamadığı içindir bir şey yapmıyordur 😂
- +1 yıl
Soyuncaksak sadece etek ceket çıkmaz sanırım.. 😂
- +1 yıl
kahkaha atcam herkes uyuyor 😂 soyunsam ayıda olsa utancımdan ölürüm zaten😂gözümde canlandı bak şimdi yok yok ben öleyim direkt 😂
- +1 yıl
ölümü göze alamam ben .. en iyisi anadan doğma soyunmak 😂
- +1 yıl
😂😂😂 ayı aşık olup tutuluyormuş güzel film olur bundan 😂
- +1 yıl
Dişi ayı olursa fena 😂
- +1 yıl
Oooow 😱 bütün hesaplar çöp olur üstüne kıskançlığından yer bitirir seni 😂😂
- +1 yıl
@asuasuasuman yanlış duyum almışsınız
- +1 yıl
Gamsız yinede riske atmamak gerekir 😊
Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. Kız ben ayıyla aynı ortamda bile yaşadım sjjs hiç bişey olmuyor korkma
11 Yorumla- +1 yıl
ahahahha süpersin 😂
+1 yılTek bir mermiye bakar ya sorun değil 😂 iyi geceler
12 Yorumla- +1 yıl
😱😱 iyi geceler
- +1 yıl
🤜🤛
+1 yılToplum icindeki lerden daha tehlikeli olamaz der umursamam
11 Yorumla- +1 yıl
ahahah nokta atışı 😂
- Aile & Toplum konusunda 542 cevap paylaştı.
+1 yılBenim bildiğim daha güçlüymüş gibi yaparsan iki kişiysen omuzuna alırsın birini üstüne bağırarak koşarsan çok faydası oluyor
Ölmeden önce 10/10 aktivite yapmış olursun10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKaçarken arazi eğer engebeliyse, açılı koşulabilecek iyi manevra yapabileceğimiz noktalar varsa ayının geçemeyeceği noktalar tercih edilerek belki kaçılabilir.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yanımda et varsa onu veririm etle ilgilensin 😅 he bir şey yoksa eğer saldırmak ds kararlı ise ne yapcam kaçarım tabi 😅
10 Yorumla
+1 yılSen kendine bitane sevimli ayıcık al uyu sarılıpta aksiyona gerek yok lady
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂 Çok mantıklı, ikna oldum bencede öyle yapayım 😂
- +1 yıl
ya da kedi al daha iyi rahatlatır seni
+1 yılZihnimin arkasında "esselaaa" çalmaya başlar. Bildiğim tüm duaları okurum. 😂
10 Yorumla
+1 yılAyıyı şaşırtmak lazım. Donu indirir üstüne koşarım. Kaçarsa ne ala kaçmazsa sevişiriz.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılZaman zaman ayılarla karşılaşıyoruz zaten yapacak tek şey sessizce kaçmak bence
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 688 cevap paylaştı. Ayı taklidi yapmayı denesen
216 Yorumla- +1 yıl
ahahah ben ayı değil maymun olurum o hal hareketlerle 😂
- +1 yıl
umarım iyi anlaşıyorlardır 😂
- +1 yıl
Ben bu bilgide cahil kalayım öğrenmesemde olur jdjajsd
- +1 yıl
şimdi mantıklı konusmaya basladın 😂😂😂
- +1 yıl
Benim başkasına sözüm var almıyım 😂
- +1 yıl
Ayı ayıda olsa farkı benim ayım olması 😂 oda çok şey fark eder.
- +1 yıl
Anlamalıydım, 😂 ona hemfikir oldum şu an
- +1 yıl
Teşekkürler🙏
+1 yılSoyunurum napim başka 😀
12 Yorumla- +1 yıl
tövbe estğğ 😂
- +1 yıl
Belki etkilenir 🤣🤣
Korkanın çocuğu olmaz
10 Yorumla
+1 yılAyılar hayaletleri göremezler 👻
11 Yorumla- +1 yıl
Çok şanslısın 😂 ilk defa işe yaradı sanki 😂
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılEssalatüüüeseelaaaaa 😂
113 Yorumla- +1 yıl
Ahajahshs afiyet olsun deyip çatal bıçak kullanır mısın diye de ekle 😂
- +1 yıl
Fikir bile sunmam haddime değil. Bir de lezzetli çokmazsm şimdiden özür dilerim ayı bey derim 😂
- +1 yıl
Ayı bey mi 🤔 ya ayı hanımsa 😂 işte o zaman gerçekten bitersin 😂
- +1 yıl
Hanımsa kafalarım 😂😂😂
- +1 yıl
yaa 😂😂 "ne güzel kükrüyosun kız" de düşsün hayvan 🤣🤣
- +1 yıl
Sen postunu mu parlattın , muhteşem olmuşsun falan 😂😂
- +1 yıl
Sarhoş olan ayı varya onun gibi bayılır hayvan 😂😂
- +1 yıl
Yalnız ayıyla diyalog kurduk farkındasın değil mi? Baya ayıya yükseldim şu an 😂😂
- +1 yıl
Evet evet diyalog kurmak neyse de ayıya yürüdün 😂 hayatta olmaz yokmuş 😂😂
- +1 yıl
Ayıdan bi hoşlanmadım degıl şu an bak 😂😂
- +1 yıl
Ahshshah git yüzüne su çarp gel 😂 özündee ayı ayıdır boşver🤣
- +1 yıl
Guclu kadın ilgimi çeker ama bu fazla oldu sanki 😂
- +1 yıl
Bu bildiğin hulk gibi bir şey 😂 Çok abarttın 😂
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnşallah karşılaşmazsın diyelim o zaman.
12 Yorumla- +1 yıl
very very amin 😂
- +1 yıl
Much more amin
Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı. sarılırım, ı can fix him :)
12 Yorumla- +1 yıl
Ooo ters psikoloji 😂 şaşırıp şoka girebilir mantıklı 😂
+1 yılAya baktım seni gördüm
Sana baktım ayı gördüm
11 Yorumla- +1 yıl
Bu gece ay, sanamı gülümsedi
Hareket etmezdim bir süre ondan sonra bakardım
10 Yorumla
+1 yılElini oper teslim olurum
10 Yorumla
+1 yılKarşılaştım
13 Yorumla- +1 yıl
yorum attığına göre hala yaşıon hayret 😂
- +1 yıl
Ölmem mi lazım illa 🤔
- +1 yıl
yok be allah korusun espri olarak dedim
Kutup ayısı mi😅
12 Yorumla- +1 yıl
Yok yahu kahverengi ayılar var ya o kuru türk ayısı bu 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılRuh halime bagli
17 Yorumla- +1 yıl
Ruhun bedeninden göç eder sen karar verene kadar 😂
- +1 yıl
Yoo g. t korkusu diye bise var :D
- +1 yıl
yaaa 😂😂 çok iyiydi bu 😂
- +1 yıl
Sen napardin?
- +1 yıl
Ben oturur ağlarım 😂 Başka napacam 😂 kaçsam ikinci adımımda yakalar ağlarım belki acır bırakır ajitasyon son çaree 😂
- +1 yıl
Bol sans diliyorum cok yasamazsin sen :D
- +1 yıl
ama yaaa 🥲
- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılSesten ürken hayvanlar onlar.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. kapişirim napim 😂
166 Yorumla- +1 yıl
ahahaaha vallahi bak gülmekten kırılmadım bildiğin yarıldım 🤣🤣 kapışırım diyo yaa 😂 üflese uçarsın 😂
- +1 yıl
Ben direkt bayılırım uçamadan😂
- +1 yıl
Yaa şunu önceden söylesene😂 bi rahatlama geldi şu an 😎😂
- +1 yıl
O mu gariban 😂 yalnız senin ayıyla güreşebilme hayali kurman 😂😂😂 hayali bile imkansız ama kurdun helal olsun😂
- +1 yıl
Ayı seni kükrese boğar be 😂 o yüzden öyle demişlerdir 😂
- +1 yıl
Üzülüyorsan iyi 😂 üzülmüyorsan sıkıntıydı 😂
- +1 yıl
Ooo 😂 uğraşırsan uğraşırım diyorum ağlama diyorum 😂
- +1 yıl
🥺🥺kalbimden ses geldi pat küt
- +1 yıl
Taş mı kalbimi kırıyorsun kaya o kayaa 😂😂
- +1 yıl
böyle iltifat duymadım 😂 çok tenks 🤪😂
- +1 yıl
dedi ayıboğamayan 😂
- +1 yıl
aç mı kalsın hayvan 🥺 yemek yemesin mi 🥺
- +1 yıl
Ben dişinin kovuğuna yetmem 😂 derim ki bak ayı kardeş parçalamek için verdiğin enerjiye değmez mantıklı düşününce anlayacak 😂
- +1 yıl
Güzel şeyi yerse biter geriye kötüler kalır kahretsin yine çok zekiyim jadjajd 🤣🤣
- +1 yıl
🙄🙄🙄🐁
- +1 yıl
Otobüste bir gün amcanın birine o bakışı attım sinir etmişti beni hiç konuşmadım sadece bakış attım adam delirdi 😂bak bak nasıl bakıyor deyip sinirlendi manyak 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂 Otobüs tıklım tıklım oksijen alacak mesafe yok durağa daha var ama inmek için 2 durak önce kalktı illa önümden geçicek kapının olduğu yere, şurdan geçin dedim diye kızdı 😂ben niye zar zor tutunduğum yeri bırakıp yandaki adamın üzerine düşeyim o geçsin kalkan o banane? 😂Söylendi söylendi durdu bende bakış attım sadece ona kudurdu 🤣🤣
- +1 yıl
baktırma o zaman 🤨
- +1 yıl
sabır lodingim kaç saniyede doluyor onu ölçüyorsun demek 😂😂
- +1 yıl
diğer gözünü oyduğum için tek gözle bakıyor yazık 🤣🤣
- +1 yıl
kendin için öyle şeyler dememelisin 🤣🤣
- +1 yıl
Sen ben olursun ben sen olamam 😎
- +1 yıl
yooo çok doğru kurdum 😂 ben kimse olmam ama sen ben olmak isteyebilirsin anlarım yani 🤣 haklısın 😂ben olsam bende ben olmak isterdim 🤣
- +1 yıl
çünkü olmam. 😎
- +1 yıl
1 yok olucan görcen şimdi 😏
- +1 yıl
o benim lafım 😂hırkız var 🤨
- +1 yıl
Hazırda laf çok ben bulurum yedek bişiler 😂
- +1 yıl
jdjjd aynen çoksel 😂
- +1 yıl
anaokulu gibi kapışıyoz o senin bu benim tamam hepsi senin 🤣
- +1 yıl
tenkss 🙃
- +1 yıl
Söyleseydin çelek yelek giyerdim ateş ediyorsun 😂😎 gömdüm mü tam övdüm mü tam överim gram ortam yok 😂
- +1 yıl
la mı değişik mi 🙄 yok anlatmıyorum
- +1 yıl
senle tıp oynıcam 🤨 tıp 🤐
+1 yılGözüne ateş ederim
10 Yorumla
+1 yılBoğuşurdum
10 Yorumla
+1 yılKaçarım
10 Yorumla
+1 yılSeverim
10 Yorumla
+1 yılKanka diyeceksin
17 Yorumla- +1 yıl
ayıda koşup boynuma sarılır zaten 😂
- +1 yıl
Çaktırma taniyomus gibi yap , annen nasıl baban nasıl askerliği nerde yaptın gerisi gelir zaten
- +1 yıl
Yürü diyon direkt 😂 ayı bey sizden hoşlandım desem daha etkili olur bence kanka dersem küser belki 🤣
- +1 yıl
Acele etme öyle bir ayıyla zaten karsilasacaksin ama o ayı olduğunu bilmicek 🤫bu bir sır aramızda olur mu
- +1 yıl
ahsahshadh anladım 😂😂 sır aramızda 😂
- +1 yıl
Sana güveniyorum iyi geceler
- +1 yıl
iyi geceler 🙏👋
+1 yılSeksek oynarım
10 Yorumla
+1 yılŞehadet getiririm
10 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer