@FloraBacchus sayesinde telefon kulağıma yapışık halde geziyorum 😀😀
Günaydın KS
@FloraBacchus sayesinde telefon kulağıma yapışık halde geziyorum 😀😀
Günaydın KS
Telefonda en uzun arkadaşım ile konuşmuştum bir tane kız arkadaşım vardı normal arkadaş sevgili falan değiliz. işte böyle dert falan anlatmıştı sanırım bende onu dinlemiştim sonra da ben anlatmıştım. zaten ben telefon öyle çok uzun saatler konuşan birisi değilim. genelde hatta ne kadar kısa olursa benim içinde o kadar daha iyi olur. bazıları var söyleyeceği asıl şeyi söylemiyor başka şeylerden bahsedip gereksiz uzatıyor konuyu :D bu yüzden de sadece gerekli konuları konuşur kapatırdım ben.
Siyam ikizleri sizi 😃
Allah razı olsun arada beni de davet ediyorsunuz.
Hayırlı sahurlar mübarek ablaaa 😃
Sağ ol mübarek
Hacı mı 😂😂
İş için sık sık kullanmak zorundayım zaten telefonla bütün olduk ama en uzun konuştuklarım başka 😂 Çok yakın olduğum arkadaşlarım ve kuzenlerimle kaynatıyoruz uzun uzun.. Keyifli günler..
Biz o kadar uzun konuşuyor muyuz ki kanka 😄 bana 1 2 dakika gibi geliyo fkfkg.
Senle bir ömür bir an'mış gibi geliyor bana.

İyi ki sen
Cevap
14Cevap
Genel olarak telefonda konuşmaya çok meyilli bir insan değilim en fazla 3-5 dakika konuşup bir bahane ile kapatırım telefonu
Okulda tanıştığım mezunlardan biri var. Onunla iki senedir baya kanka olduk, konuşursak en az iki saat.
Zamanında buradan bi kızla telefonda saatlerce konuşmuştum. Bir o kadar wp de saatlerce konuşmuştum ama şimdi o geçen saatlerime acıyorum.
Wp den görüntülü konuşurduk
Arkadaşım var, sabahtan akşama kadar milletin derdini anlatıyor kız 🤦🏻♀️
Lise yıllarımdaki sevgilimle. Ondan sonrakiler hep 1 dk 😂
Uzun konuşmaları sevmiyorum
En son çiğdemle 30 dk konustum
Telefonla uzun uzun konuşmayı sevmiyorum
Ablam ve yakın arkadaşlarım 😀
Şu sıralar kimseyle
@Phantaso22 teee bir zamanlar geçmiş zamanlar : )
Ah ah nerde o eski günler 😅
Manita 1 ile
https://ibb.co/C0wwDDr
Evet superReyis 😂
Aynı kişi ikisi de 😂 şirket hattı birisi superReyis.
Hıaaaa mı bu hıaaa daha çok ürküttü beni be superReyis 🥺
Liseden bir arkadaşım ile
En uzun anamla konuşuyorum valla
Ne konuşuyorsunuz ki 😄😂
Hiç kimse
Kimseyle jsjs
Bankalarla falan
Yeğenlerim..
Sibel Kekilli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?