Kendimi kadın gibi hissediyorum ama kimseye de anlatamıyorum ne yapacağım?

ben aslında normal bi erkeğim biyolojik olarak ama hormonlarım kadın yapıyor beni desem yeridir. öyle giyinmeyi makyaj falan yapmayı aşırı seviyorum. feminen bi kadın olmak için her şeyi deniyorum. ama hiç arkadaşım yok ve yalnız olmak da çok yoruyor bu konuda. bursada yaşıyorum ve 19 yaşındayım benimle arkadaş olmak isteyen bir kız var mı gerçekten kötü niyetli biri değilim
Kendimi kadın gibi hissediyorum ama kimseye de anlatamıyorum ne yapacağım?
Cevapla