Hayat amacı yokmuş gibi mutsuz ve karamsar hisseden var mı?

Yoksa sadece ben mi böyle hissediyorum? Nişanlıyım ama ilişkim pek de sağlıklı değil. Kpssye hazırlanıyorum, dün bi yavru kedi sahiplendim onu eve alıştırmaya çalışıyorum. Nişanlımdan da uzaklaşmaya başladım. Hiç sağlam bi dostum yok, kpss sebebiyle işi bıraktım sosyal hayatım yok. Her şey karman çorman. Mutsuzum.

Hayat amacı yokmuş gibi mutsuz ve karamsar hisseden var mı?
Cevapla