Sabah Ateist , Öğlen Deist , Aksam Musluman oluyorum. Bu celiski ne zaman biter?

28 yaşındayım Kuran mealini ramazanda okumaya başladım. Dine yoneleyim diye , daha da sirazeden çıktım hele bir de Efe Aydal videoları izleyince ciddi kafam karıştı. Hayatım gözümün önünden geçti hakikaten dinin bana sağladığı pek bir şey olmamış, üstüne üstlük korkuyla hiddetle yaşamışım. Ama bu düzeni de değiştirmek çok zor, 2 yıl sonra pişman olmak var, her an ölüm var. Ben 4 yıldır açılmak istiyordum , Kuranda tesettur emrini hafifletecek bir şey ararken yoldan çıktım nerdeyse. Şu an gerçekten iki arada bir deredeyim birini dinliyorum mantıklı geliyor öbürünü dinliyorum o daha mantıklı geliyor. Anlamadım.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Sabah Ateist , Öğlen Deist , Aksam Musluman oluyorum. Bu celiski ne zaman biter?
Cevapla