Baskıcı bir ailem var, erkek arkadaşımla nasıl buluşabilirim, siz olsanız ne yapardınız?

Şimdi bebeklerim. Benim ailem çok baskıcı her şeyime karısıolar ve çok guvensizler. Ben geçen sene okulu bıraktım çalışma hayatına atıldım (kendi isteğimle), arkadaş çevrem daha çok okuldan daha doğrusu sınıftan vardı okuldan ayrılınca hepsiyle bağım koptu. şu an hic arkadaşım yok aslında bu benim için sorun değil. Sorun olan şey mesala erkek arkadaşımla bulusucam ama nasi bulusucagimi bilmiorum arkadaşım desem arkadaşım yok bu yüzden çok cekiorum siz olsaydin napardiniz ya da benim gibiyseniz napiosunuz?
Baskıcı bir ailem var, erkek arkadaşımla nasıl buluşabilirim, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla