Yaşamak istemiyorum mutsuz bir hayattansa ölmeyi tercih ederim?

Okula gidiyorum herkesin arkadasi var havalarda ısınmaya başladı herkes arkadaşlarıyla kaçıp bi yere gidiyor ben tek başına yapayalnız. Sınıfta konustuğum kisiler var hatta tenefüslerde kart oynuyoruz gülüp eğleniyoruz ama bi yere gideceklerken sende gel demiyolar hafta sonu bi yer planlamislar onu konuşuyolar ve ikisi arkalarda bos bi yer olduğunda gidip hemen oturuyolar beni cagirmadan şuana kadar çok arkadaşım oldu ama hiç yakın arkadaşım yani dostum olmadı beni hep başka birine tercih ettiler zaman gecirdiğimizde çok eğleniyoruz yani ben öyle hissediyorum neden insanlar beni dost yerine koymuyo hep merhaba-merhaba denilen kisi oldum şöyle herseyi yapabilecek tenefuste beraber ciktiğimiz her zaman birbirimizi savunduğumuz hep beraber oturduğum bir arkadaşım olmadı keşke olsa, ama ne yaparsam yapayım insanlar beni çok fazla sevmiyo. hep 3lü arkadaş gurubunda dışlanan ben oluyorum devamsizlik hakkim cok fazla ama napcam disariya cikip okulda dursam daha iyi paramda yok zaten. Ben kesin yarın bir bıçak alıp saplicam karnima ölmek istemiyorum sadece şu son zamanlarda hayatta yaşamak istemiyorum bilincim kapalı olsun yani

Yaşamak istemiyorum mutsuz bir hayattansa ölmeyi tercih ederim?
Cevapla