Kızıma tek bakıyorum ama sosyal bir hayatım yok. Bu hep böyle mi devam eder?

Eşimle boşandık. Kendi evimizi tuttum beraber yaşıyoruz 3 yaşında. Sabah gidip akşam geliyorum bazen akşam nöbetlerim oluyor. Kızım olmasa şehir seyahatlerine çıkarım , gezerim ama kızım olunca işten eve evden işe bir hayatım var çok sıkıldım

Güncellemeler
+1 yıl
Eşim yabancı ve kendi ülkesinde. Memur olduğum için tayin sebebiyle bende kızımla uzak bir sehirdeyim. Bu sebeble sosyal hayatım yok. Sevgili falan yapmayacağım hayatıma birini almayı asla düşünmüyorum. Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Kızıma tek bakıyorum ama sosyal bir hayatım yok. Bu hep böyle mi devam eder?
Cevapla