2 yıldır evliyim Bi kızım Bi küçük oğlum var ve evde çok bunalıyorum çalışamıyorum çocuklardan dolayı Bi sosyal aktivitemde yok?

Eşim benden sadece evde oturup ev işi yapmamı istiyo ben yoruldum biraz sen ilgilen cocuklarla dediğimde bende yorgunum sabahtan akşama kadar çalışıyorum birakta oturayım diyo sen napiyosun da yoruluyosun diyo iki çocuğa bakmak kolay sanki ev işleri yemek çocuğu uyut büyüğünü okula götür okula getir o benim evde oturduğumu hiç Bi iş yapmadığımı dusunuyo ev hanımı ve anne olmak cocuk bakmak kolay Bi iş mi sizce çok hafife aliyo eşim bu durumu evde çok sıkılıyorum beni Bi kütüphaneye bile götürmedi ne düşünüyorsunuz?
2 yıldır evliyim Bi kızım Bi küçük oğlum var ve evde çok bunalıyorum çalışamıyorum çocuklardan dolayı Bi sosyal aktivitemde yok?
Cevapla